Доц. Калоян Давидов: Мъжете да се изследват на 45, ако имат роднина с рак на простатата

Спират водата в Перник от 8 до 20 часа

Изложба за българските читалища гостува в Париж

Апелативният съд спря делото за двореца „Врана“

16 от БСП-Варна се разграничиха от Гуцанов: Не сме искали оставките на Нинова и Добрев

Боян Магдалинчев, ВСС: Цацаров би бил добра кандидатура за председател на КПКОНПИ

Хелена Бонъм Картър не се страхува от остаряването

Парламентът обсъжда държавния бюджет за 2020 г.

Удар в Монтанско срещу контрабанден тютюн

Инсп. Мария Ботева, „Пътна полиция“: Жертвите при катастрофи в периода от 1 до 12 ноември са 18

18 кг марихуана бе открита в Русенско, задържаха 30-годишен мъж

Най-малко 16 души са загинали при ракетен обстрел на Израел срещу Ивицата Газа

Фандъкова: Премахваме възможността за строителство на сгради с намалени отстояния и паркоместа

Поли Генова с първи снимки на мъжа и детето й

Акция на ГДБОП във Враца срещу група за трафик на жени и проституция, има 7 задържани

Акциите на Боинг се сринаха след нови проблеми със 737 МАX

Снимка: Уикипедия/ архив

Регулаторите на авиоиндустрията в САЩ критикуваха Боинг, след като стана ясно, че компанията е укрила сигнали, че нова система на самолетите 737 МАX дава грешки, пише АФП. Това доведе до спад на акциите на авиогиганта, който се бори с кризата, предизвикана от спирането от употреба на стотици 737 МАX след две фатални катастрофи с над 340 жертви.

Федералната служба за авиацията нарече поведението на Боинг „разочароващо“, което търговците на борсите приеха като сигнал за нови проблеми. Спадът на стойността на дяловете на компанията беше с 4,2%, а инвестиционните банки UBS и Креди суис понижиха рейтинга на Боинг.

Новите проблеми дойдоха, след като в хода на разследването на начина, по който Боинг е въвел в употреба 737 МАX се разбра, че старшият пилот на компанията Марк Форкнър е предупредил свои колеги за необичайно поведение на автоматизираната система за корекция на ъгъла на атака (MCAS) по време на симулации на полети. Подозренията са, че точно агресивна намеса на MCAS е довела до двете катастрофи на пътнически самолети.

Системата MCAS е нова за 737 МАX, но както регулаторите, така и пилотите, управляващи този модел, били уверени от Боинг, че неговите системи не се отличават от тези на използвания от години 737.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.