Сменят дограми в детски и учебни заведения в Търговище Планирани ремонти започнаха в празните сгради

Открити са признаци за неравномерно разширение на Вселената

Турският лекарски съюз: Правителството крие реалните данни за смъртността от Ковид-19

Кристин Лагард: Не трябва да се фокусираме върху „корона облигациите“

В Шумен изписват 83-годишна след Covid-19

Столични полицаи разкриха домашна оранжерия за марихуана, в ареста е 54-годишен мъж

Сърбия започва лечение на Covid-19 с кръвна плазма

Община Благоевград осигури химически тоалетни за полицаите на КПП-тата

Трима души от Великотърновска област нарушили задължителната карантина Срещу нарушителите са започнати досъдебни производства

31-годишна жена загина в катастрофа край Силистра

330 хиляди оздравели от Covid-19 по света

Танева: Няма да отстъпим пред супермаркетите от мерките в полза на българските производители

800 000 лв. във Фонд “Обединени срещу COVID-19” за засегнати от кризата

Пиян шофьор си пръскал дезинфектант, за да излъже дрегера Засякоха трима, седнали зад волана дрогирани

Откриха горнооряховка, издирвана от властите в Германия

Едно конче повече за Panda Fiat хибридизира най-малките модели

Най-малките модели на Fiat излизат като „меки” хибриди с малка батерия, която се зарежда в движение, а не от контакт. Занапред Fiat Panda и Fiat 500 ще се предлагат с нов трицилиндров бензинов двигател с работен обем 1,0 л, комбиниран с ремъчен стартер-генератор и литиево-йонна батерия. Мощността на задвижващата система е 70 конски сили и 92 Нм. Това е с 1 конска сила повече в сравнение с досегашния по-голям като обем 1,2-литров четирицилиндров мотор.

При новите хибриди стартер-генераторът е свързан с ремък към двигателя, като захранва системите с енергия и складира електричество (включително при спиране) в литиево-йонната батерия. Тази енергия осигурява допълнителна мощност от около 5 конски сили в помощ на двигателя при потегляне и ускорение. При скорост до 30 км/ч моторът може да се изключи напълно при движение по инерция. Трансмисията е нова – механична 6-степенна с намалено триене и много дълга шеста предавка за икономично пътуване извън града.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.