На 18 август 2019 да почерпят

Ясписът не се побира в рамки От палитрата на луд художник

Евакуираха луксозен хотел и къмпинг на Гран Канария заради горски пожар

Експерти: Поне месец ще отнеме цялостният ремонт на моста край Дупница Пожарът на 13 август е засегнал 13 колони и 13 греди

Кои държави прилагат химическа кастрация при педофилия

Интензивен трафик по магистрала „Струма“ и пътя Е-79 към Гърция

Хиляди любители на народния фолклор се събраха в Жеравна

Загинал и десетки ранени при катастрофа на автобус в Русия

17 мъртви щъркела са открити до електропроводи край бургаско село

Прокуратурата повдигна три обвинения на Мартин Трифонов Може да получи 30 години затвор или доживотен

Нинова: Героите от Илинденско-Преображенското въстание показаха силата на българския национален дух

Румен Петков на Петрова нива: Илинденско-Преображенското въстание е неразделна част от българската история

Доброволци обновяват едно от най-големите български села

Евакуираха 400 пътници при авария на ферибот край Испания

Жан-Клод Юнкер ще се подложи на спешна операция

Електрически спринтьор участва на олимпиадата

Прототипът Nissan Bladeglider запазва зрелищния си вид и летящите врати в демонстрационните си версии в Рио.

Nissan Bladeglider дефилира в Рио

На олимпиадата се случват чудеса и едно от тях е функциониращият електрически прототип Nissan Bladeglider. Зрелищният концепт е познат на автомобилните ценители отпреди три години, когато дебютира на изложението в Токио. Едва ли някой е очаквал, че толкова бързо студийният модел ще се превърне в истинска работеща машина. По време на олимпийските игри ефектният Nissan обикаля улиците на Рио и прокламира електрическата мобилност.

Ефектният кокпит е с футуристичен дизайн.
Ефектният кокпит е с футуристичен дизайн.

Демонстрационните коли разчитат на усъвършенствана конфигурация на шасито с по-тясна предна следа и по-широка задна, като по този начин се оптимизира аеродинамичната ефективност и стабилността на управление. Летящите врати предлагат вълнуващ достъп до кокпита с отворен покрив. Водачът седи като на върха на стрела, изнесен леко пред двамата пътници зад себе си, които се наслаждават на удължено пространство в областта на краката. Обзорът за всички е панорамен благодарение на обгръщащото кокпита челно стъкло. Камери изпълняват функциите на странични огледала.

40-11
Задвижващата мощ е 100% електрическа от литиево-йонна батерия с мощност 220 киловата и осигурява спринт за по-малко от 5 секунди от 0 до 100 км/ч, както и максимална скорост над 190 км/ч. Предаването е задно, тъй като на задния мост работят два 130-киловатови електромотора – по един за всяко колело. Системата за векторно разпределение на въртящия момент контролира сцеплението и предотвратява недозавиване. Като в състезателен автомобил водачът и пътниците използват 4-точкови предпазни колани и се настаняват в удобни спортни седалки.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.