Борисов участва в среща с премиерите на Исландия, Княжество Лихтенщайн и Кралство Норвегия в Брюксел (СНИМКИ)

Пиян шофьор на линейка катастрофира в Пловдив

Красимир Каракачанов: Скандалите с апартаментите ми „намирисват“ на предизборна кампания

Имаме ли нова емигрантска литература?

КПКОНПИ се самосезира за скандала с апартаментите

Линейка от Червения кръст в Ирландия пристигна в Берковица

Граничари задържаха шофьор на автобус, укрил 290 000 евро на „Калотина“ (СНИМКИ)

Полицията задържа две крайпътни проститутки на 39 и 41 години

Варна има значителни ресурси от живителна течност Слънчевото греене е около 60% от годишната продължителност

Министър Вълчев: Малката криза в НИМХ ни позволи да се фокусираме върху работата му

Пращат в затвора 22-годишен, шофирал повторно без книжка

Международен турнир събира танцьори от 11 държави във Вършец

Три коли се удариха на магистрала „Струма“, един човек е в болница

Спипаха петима мъже за грабеж в Ямбол

Задържаха трима с „Мерцедес“, докато превозват 100 кг нелегален тютюн по магистрала „Тракия“

„Еърбъс“ спира производството на гиганта А380

Компанията „Еърбъс“ обяви, че спира производството на своя супер-джъмбо А380. Само 12 години, след като беше създаден, огромният пътнически самолет ще остане в миналото, а причината е, че няма продажби, съобщи БНТ.

Пътниците го обожават. Счетоводителите на „Еърбъс“ – не толкова. През 2005 г. суперджъмбо самолетът А380 изглеждаше като истински лукс в небето. Две палуби, 4 двигателя и комфорт за всички 544 пътници. Неслучайно на този модел се бяха спрели и от авикомпания „Емирейтс“, които бяха и най-големия клиент на европейската Еърбъс.

Разработването му струва 25 млрд. долара, но производителите признават, че бързо разбрали, че това е инвестиция, която няма да има възвращаемост.

Създаден, за да конкурира американския „Боинг“ 747. В крайна сметка търсенето на по-малки самолети с по-нисък разход на гориво слага край на спора между производителите, които поетапно спират работа по суперсамолетите си.

„Трябваше да приемем истината още преди 10 години. Спирането на производството не е никак лесно решение, всъщност е много болезнено да сложиш край на нещо, в което са вложени толкова много време, усилия, пари и надежди“, коментира Том Ендърс, изпълнителен директор на „Еърбъс“.

Макар и да спира производството на суперсамолета си, „Еърбъс“ всъщност отчита добри приходи от цялостната си дейност.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.