Дневен хороскоп на Алена за събота, 22.02.2020

На 22 февруари 2020 да почерпят

Министър Димитров ще се запознае на място със ситуацията със замърсяването на реките Юговска и Чепеларска

Захариева: Страната ни е във връзка с агенция, която ще превози тялото на убития в Германия българин

Кола блъсна две жени в Хасково Автомобилът се качил на тротоара и влачил една от пострадалите

Шестима души с коронавирус в италианско градче, затварят училища и офиси

Испанският скеч за Бойко Борисов (Обзор) Отнасям се с разбиране към всички тези сигнали на моя съсед по месторабота, каза министър-председателят

Съблякоха и обраха 14-годишно момче в столичен автобус

Установено е ново замърсяване на реките Юговска и Чепеларска с цианиди

Премиерът Борисов: ЕС се нуждае от по-амбициозен бюджет (ВИДЕО)

Самуел Финци откри Берлинале на 12 езика

Ердоган призова Путин за спиране на офанзивата на сирийския режим в Идлиб

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Ивелина Василева: Разследването срещу премиера Борисов е фалшива новина

Шефът на СЗО: Трябват бързи действия за спиране на епидемията от коронавируса

„Еърбъс“ спира производството на гиганта А380

Компанията „Еърбъс“ обяви, че спира производството на своя супер-джъмбо А380. Само 12 години, след като беше създаден, огромният пътнически самолет ще остане в миналото, а причината е, че няма продажби, съобщи БНТ.

Пътниците го обожават. Счетоводителите на „Еърбъс“ – не толкова. През 2005 г. суперджъмбо самолетът А380 изглеждаше като истински лукс в небето. Две палуби, 4 двигателя и комфорт за всички 544 пътници. Неслучайно на този модел се бяха спрели и от авикомпания „Емирейтс“, които бяха и най-големия клиент на европейската Еърбъс.

Разработването му струва 25 млрд. долара, но производителите признават, че бързо разбрали, че това е инвестиция, която няма да има възвращаемост.

Създаден, за да конкурира американския „Боинг“ 747. В крайна сметка търсенето на по-малки самолети с по-нисък разход на гориво слага край на спора между производителите, които поетапно спират работа по суперсамолетите си.

„Трябваше да приемем истината още преди 10 години. Спирането на производството не е никак лесно решение, всъщност е много болезнено да сложиш край на нещо, в което са вложени толкова много време, усилия, пари и надежди“, коментира Том Ендърс, изпълнителен директор на „Еърбъс“.

Макар и да спира производството на суперсамолета си, „Еърбъс“ всъщност отчита добри приходи от цялостната си дейност.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.