Проверяваме онлайн в сайта на НАП хонорарите си за 2018 г.

Апаш задигна чанта с 1300 лева от жилище в Търново Крадецът влязъл да тършува в жилището през терасата

Митничари откриха 3 килограма кокаин, зашити в дрехите на пътник на „Калотина“

Росгвардия формира морска бригада за охрана на Кримския мост

Красимир Първанов подаде оставка като заместник-министър на енергетиката

Трима министри напуснаха кабинета на Тереза Мей

Адвокат от Карлово подаде сигнал, че синът му е бил пребит от полицаи

Цвета Караянчева: В момента няма решение Цветан Цветанов да напусне парламента

40-годишен мъж е убит с нож в циганската махала на Белица Опитал се да потуши семеен скандал

Основният свидетел по делото „КТБ“ с бележки с числа и дати в спецсъда

Луноход на водород изследва чужди планети Подвижна космическа станция във вид на кемпер

Земетресение от 2.8 по Рихтер в района на Благоевград

Пентагонът отпуска 1 милиард долара за стената на Тръмп

Красимир Янков: Цветанов трябваше да прати сигнала за „Артекс” в КПКОНПИ

Искрен Пецов: Иво Карамански искаше да купи китарата ми Писаха, че съм бил с над 2000 жени, под 1000 са, смее се изпълнителят на "Кайман"

Лагерфелд остави три джипа Hummer Починалият моден гуру живя в Париж, но не харесваше френските коли

Починалият на 19 февруари моден гуру Карл Лагерфелд живя 85 години не само с „Шанел“, но и с бензин в кръвта. Знаменитият дизайнер е разказвал в интервюта за своята страст към автомобилите, предимно от неговата родина Германия, макар че е прекарал по-голямата част от живота си в Париж. Мнението му за френските коли е крайно негативно: „На третия ден нещо почва да трака, а след една година отвсякъде идват някакви шумове“.

Лагерфелд направи календар на любимата си бяла котка Шупет върху модели на Opel.

Първият автомобил на Лагерфелд е Mercedes 190, а след това се качва на Jaguar. Дизайнерът проявява голям интерес към колите, но не обича да кара, защото се чувства несигурен зад волана и често се разсейва, зяпайки встрани от пътя. Прежиява и две сериозни катастрофи с Porsche и Mercedes (и двата пъти заспива на волана). Затова още на 30-годишна възраст си взима шофьор и се вози на задната седалка. Знае се, че е притежавал няколко модела на Mercedes, включително G-класа и Е-класа комби.

В гаража му в Париж са паркирани две BMW-та – „тройка“ и „седмица“. До вилата си в Монако пътува с лимузината си Bentley Mulsanne, а там се вози в джип Mitsubishi Pajero.

Лагерфелд с любимия си джип Hummer пред Елисейския дворец в компанията на издателя на сп. „Вог“ Андре Леон Тали.

Лагерфелд харесва високата позиция на седене в SUV-моделите, защото осигуряват по-добра гледна точка. Затова притежава и три Hummer-а, с които шофьорите му се потят да маневрират из тесните улички на Париж и Монако.

Черно-бялото BMW 750Li от 1992 г. на Лагерфелд.

За Лагерфелд най-важното в колата е вътрешното обзавеждане и именно по тази тема критикува производителите за лошите материали, неудобните седалки и грозните интериори. През 1992 г. дизайнерът си взима поръчково двуцветно BMW 750Li в бяло и черно – като дрехите, с които се облича. „Баварецът“ има инсталиран факс в жабката – уникално за онова време. В следващата „седмица“ Лагерфелд поръчва да има видео система.

„Баварецът“ на Лагерфелд е в същите цветове, в които се облича дизайнерът – черно и бяло.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.