На 6 април 2020 да почерпят

Девите да овладеят емоцията си, Скорпионите да не се поддават на ласкателствата – Дневният хороскоп на Алена

Иде бум на малоумни самоделни прически COVID-19 сам признал всичко пред руските учени

Свидетел предупредил полицията, че ще го застрелят На гроба на Мариян Марата се появила бележка с имената на килърите му

300 000 проститутки без препитание

СЗО преосмисля позицията си за маските (ИНФОГРАФИКА)

Картини под карантина Фантазьори създават шедьоври от тоалетна хартия, фолио, тенджери и домакински уреди

Отрицателни са пробите на контактните с народния представител Даниела Малешкова

Най-красивите близначки катерят модния Олимп 10-годишните Ава и Лия спасяват баща си от рак

Пандемията роди ново пиратство Винят САЩ, че отмъкват медицински пратки

Един болен от COVID-19 може да зарази 400 души

Защо Стийв Карел напусна „Офисът“

Горски пожар повиши нивата на радиация край Чернобил (ВИДЕО)

Бутици шият маски, за да избегнат фалит Захвърлиха роклите, правят само предпазните материали

Реанимират мярката 60/40 (обзор)

Лагерфелд остави три джипа Hummer Починалият моден гуру живя в Париж, но не харесваше френските коли

Починалият на 19 февруари моден гуру Карл Лагерфелд живя 85 години не само с „Шанел“, но и с бензин в кръвта. Знаменитият дизайнер е разказвал в интервюта за своята страст към автомобилите, предимно от неговата родина Германия, макар че е прекарал по-голямата част от живота си в Париж. Мнението му за френските коли е крайно негативно: „На третия ден нещо почва да трака, а след една година отвсякъде идват някакви шумове“.

Лагерфелд направи календар на любимата си бяла котка Шупет върху модели на Opel.

Първият автомобил на Лагерфелд е Mercedes 190, а след това се качва на Jaguar. Дизайнерът проявява голям интерес към колите, но не обича да кара, защото се чувства несигурен зад волана и често се разсейва, зяпайки встрани от пътя. Прежиява и две сериозни катастрофи с Porsche и Mercedes (и двата пъти заспива на волана). Затова още на 30-годишна възраст си взима шофьор и се вози на задната седалка. Знае се, че е притежавал няколко модела на Mercedes, включително G-класа и Е-класа комби.

В гаража му в Париж са паркирани две BMW-та – „тройка“ и „седмица“. До вилата си в Монако пътува с лимузината си Bentley Mulsanne, а там се вози в джип Mitsubishi Pajero.

Лагерфелд с любимия си джип Hummer пред Елисейския дворец в компанията на издателя на сп. „Вог“ Андре Леон Тали.

Лагерфелд харесва високата позиция на седене в SUV-моделите, защото осигуряват по-добра гледна точка. Затова притежава и три Hummer-а, с които шофьорите му се потят да маневрират из тесните улички на Париж и Монако.

Черно-бялото BMW 750Li от 1992 г. на Лагерфелд.

За Лагерфелд най-важното в колата е вътрешното обзавеждане и именно по тази тема критикува производителите за лошите материали, неудобните седалки и грозните интериори. През 1992 г. дизайнерът си взима поръчково двуцветно BMW 750Li в бяло и черно – като дрехите, с които се облича. „Баварецът“ има инсталиран факс в жабката – уникално за онова време. В следващата „седмица“ Лагерфелд поръчва да има видео система.

„Баварецът“ на Лагерфелд е в същите цветове, в които се облича дизайнерът – черно и бяло.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Вие коро ли сте или копо?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.