Маската измести телефона от пазарската кошница

Маската измести телефона от пазарската кошница показва традиционното проучване на eMAG за най-необичайните, забавни и изненадващи търсения от потребители на платформата за онлайн търговия. 

През 2020 г., когато здравето беше в центъра на притесненията ни, най-търсената дума в платофрмата е била „маски“, следвана от популярни брандове смартфони, гейминг конзоли, бебешки пелени, басейни и слушалки. Маските с филтър са най-търсени, показва още проучване на ключовите думи в търсачката.

Наред с откриването на конкретни продукти, потребителите са търсели всякаква важна за тях информация като например какво е интровертен човек, как се реже стара асма или какво е антрацит. Потребителите най-вероятно са объркали платформата за пазаруване с търсачката на Google и са питали „Как се заварява тънка ламарина с инверторен електрожен“. Дори мъжете са искали съвет какво да подарят на приятелката си.

Убедени, че онлайн може да открият всичко, хората са очаквали да намерят магически джин, прасе от цветя, билкоизтисквачка, търсач на извънземни, притежател на паспорт и количка, задвижваща се от балон. Търсили са точно бяла клавиатура с кръгли копчета, гривна за котка, аксесоари за морско свинче.

Печатните грешки пък раждат хитове и дори довели до нови модни находки, като „анчунг“ и „маратунки“. Хората са сбъркали и как се изписват -„таблетки за скептична яма”, „антена за тоюта”, „лак за изричане” и „бебегон”. Празниците също са вдъхновение, с търсения на адвент календар за кучета, алкохолна ролетка, „бенгальски огни” и, разбира се, песни за маса и Веселин Маринов. Популярни са били и търсенията на „подложка за дицата“, „Kamera za ekshan“, „сушка за дрехи“, „стий моп“ и „калаф“.

Потребителите били така креативни да измислят и нова мебел – телевизонен шкаф, както и да изобретят „изкуствен гарван“. Явно много хора са искали да се сдобият и с „умно куче“, както и с „розава тоалетка“.  

Коментари

Задължително поле