Бившият шеф на затвора във Варна: Убитият в Истанбул българин имаше склонност към самоагресия

Ивелина Василева: Необходимо е да се полагат много усилия за модернизация на ВиК мрежата

Обирът на сребро и пари от Митница-Благоевград е станал чрез вътрешна информация

Бащата на убитата Андреа за 17-годишния Аксел: Дори и животните не могат да бъдат толкова жестоки

Genesis атакува Европа с луксозен SUV Корейската премиум марка има високи цели за Стария континент

Тръмп: Идеята за “морска стена” на Ню Йорк e глупава и ще изглежда ужасно

Генералният ни консул в Истанбул: Българинът с мачете е бил със силно психично разстройство или под въздействието на опиати

Прическите от 90-те се върнаха на мода

Все още не е ясна самоличността на обирджиите на митницата в Благоевград

ЕС намали предприсъединителната помощ за Турция

Над 10 държави преговарят в Берлин за ситуацията в Либия

Облачно време днес Максималните температури ще са между 1 и 6 градуса

Трус от 5 по Рихтер в Гърция

Коя е най-харесваната зодия?

Мачовете и спортът по телевизията днес, неделя, 19 януари 2020

Най-евтината електрическа кола е руска Zetta струва 6400 евро и се зарежда за 4 часа от 220-волтов контакт

В Русия електрически коли се срещат изключително рядко, но това скоро може да се промени, тъй като през първата половина на 2020 г. започва производството на първия местен електромобил. Моделът се нарича Zetta и ще се сглобява на 99 процента от руски компоненти в автоцентъра Толиати, където се намират заводите на ВАЗ. Единствено батерията ще се внася от Китай.

Eлектромобилът Zetta представлява малка градска кола подобна на Smart с три врати и две седалки. По първоначални данни продажната цена ще бъде около 450 000 рубли, които се равняват на 6400 евро и това ще бъде най-евтината лека кола на ток. Идентични модели на западноевропейски и азиатски компании струват три пъти повече. Батерията на Zetta е сравнително малка с капацитет от 10 киловатчаса и ще се зарежда напълно за 4 часа от стандартен 220-волтов контакт. Максималната скорост на движение е 120 км/ч, а пробегът с едно зареждане изглежда внушителен – от 200 до 560 км. Задвижването се осъществява от четири малки електромотора с тегло 17 кг – по един на всяко колело.

Електрическите коли не се радват на голяма популярност в Русия поради липсата на инфраструктура за зареждане и евтиното гориво.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.