Искат постоянен арест за шефа на Специализираната прокуратура на Северна Македония

Секс бомба обезвредена в редакцията на „Труд“

Камери заснели предполагаемите извършители на побоя над служител на „Левски“

Снабдиха още два квартала в Търново с контейнери за стари мебели До 2500 лева е глобата за нерегламентирано изхвърляне на отпадъци

Йоанна Драгнева сподели снимки от изписването на дъщеря й

Прокуратурата подхваща продавача на „чудотворно лекарство“

МВР: Сигнали за бомби в летища и медии са изпратени и в други държави на ЕС

Ще оперират Стефан Данаилов в Бургас Проф. Андрей Йотов идва лично в "Бургасмед" да извърши интервенцията

Гала, Стефан и дъщеря му на пътешествие из Европа (СНИМКИ)

Тръмп: Всеки евреин, който гласува за демократите, показва или пълна неинформираност, или голяма нелоялност

Летищата във Варна и Бургас са получили електронни съобщения със заплахи за сигурността, няма отменени полети

Мадуро: От няколко месеца поддържаме контакти с високопоставени представители на САЩ

Градушка уби над 11 000 птици в САЩ

Възрастни съпрузи загинаха при катастрофа в Златаришко Дядото излязъл от пътя с ВАЗ

Златко Захович: Изключителни техничари!

Новата държавна лимузина на Франция

Френската нация е в очакване на президентските избори догодина, а традиционният доставчик на президентски лимузини Citroen отсега показва как би изглеждал служебният автомобил на бъдещия държавен глава. Концептуалният модел CXperience разкрива дизайна на следващото поколение на флагмана на марката и може да се разглежда като наследник на спрения от производство С6 и на славния CX, който стана кола на годината в Европа след лансирането си през 1975-а и бе сглобяван чак до 1991-а. Неслучайно концептът носи в името си емблематичните букви CX.

Изобретателните конструктори на Citroen са майстори в създаването на зрелищни студийни модели, а в последно време те се претворяват и в серийни автомобили (примерът с C4 Cactus е красноречив). При CXperience дизайнерите комбинират ретро стил и модернизъм, акцентирайки върху изконните ценности на марката – дълго междуосие (3 м), голяма ширина (2 м), къси надвеси и височина само 1,37 м въпреки големите 22-инчови гуми. Комфортът винаги е бил приоритет за французите и това личи от липсата на В-колони и от огромните срещуположно отварящи се на 90 градуса врати, които позволяват много лесно качване и слизане. Легендарното хидропневматично окачване (предлага се при сегашния С5) е заменено от новата технология Advanced Comfort – хидравлични амортисьори, здрава каросерия и нова пяна за седалките. Ефектното присъствие на пътя се подчертава от тесните LED фарове и триизмерните задни светлини с интегрирани мигачи. Страничните огледала са заменени от камери, покривът е стъклен. Пътническата кабина изглежда футуристично с огромните цветни екрани на таблото и седалките в свеж цитрусов цвят. На централната конзола пътниците могат да зареждат безжично телефоните си. Прецизната аудиосистема разчита на тонколони, интегрирани в подглавниците.

Конкретни данни за задвижващия тракт не се оповестяват, но вероятно Citroen ще доразвие хибридната технология с бензинов мотор, електродвигател и зареждане на батерията от контакта. Прогнозираната обща мощност на системата достига 300 конски сили, а пробегът на ток – на 60 км.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.