Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 23.09.2019

На 23 септември 2019 да почерпят

Отиде си проф. Юлиан Вучков

Патрулка катастрофира с цивилен автомобил докато преследва беглец

Милен Михов, ВМРО: Мая Манолова граждански кандидат за кмет е като сняг през юни

Евклаз – за бяла и черна магия По-скъп от диаманта

Хиляди швейцарци протестираха срещу изграждането на 5G мрежа в страната

Моторист загина на Е-79 край Дупница

Арабските партии в Израел подкрепят Бени Ганц за премиер

Министър Петкова: 9 млрд. лв. ще са приходите на България от „Балкански поток“ през следващите 20 г.

Петьо Блъсков: Народът решава дали София да я управлява човек като Манолова – ту от БСП, ту не е от БСП Не знам какво е направила като омбудсман, освен, че беше на всички протести, изтъкна главният редактор на в. "Труд" в интервю за Канал 3

Приятел на убития Андрей Монов: Полфрийман не се е променил, никога не каза, че съжалява

Емил Костадинов, БСП: Въпросът вече e: или Нинова, или партията

Проф. Михаил Константинов: Българските избори не могат да бъдат хакнати

Полицаи изведоха барикадиралия се мъж в „Овча купел“

Нов мотор с адаптивно управление на клапаните Иновацията дебютира в модела Hyundai Sonata

Корейският гигант Hyundai разработи нова технология за адаптивно управление на клапаните според натоварването на мотора и пътната ситуация. Иновацията се появява заедно с новия 1,6-литров бензинов турбо двигател, който генерира мощност 180 к.с. и въртящ момент 265 Нм. Агрегатът ще бъде вграждан най-напред в модела Sonata.

Технологията за адаптивно управление на отварянето и затварянето на клапаните води до увеличаване на мощността и същевременно до намаляване на консумацията на гориво, а оттам и до по-малко изхвърлени вредни емисии. Новият 1,6-литров двигател на Hyundai е оборудван и с други интелигентни технологии като система за топлинен мениджмънт, която бързо загрява мотора или го охлажда до оптималната температура за неговата работа. Триенето на частите е намалено с 34%. Паралелно с това е увеличено със 100 бара налягането на впръскването на горивото до 350 бара. Част от отработените газове се отвежда директно до предната част на турбо компресора, а не към всмукателната система.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.