Разминаване между цената на етикета и на касата

Автор: Труд
Разминаване между цената на етикета и на касата

По-малко жалби срещу търговци по празниците

Рекламация на стоки заради дефекти

При забавяне на онлайн поръчка за доставка на стока, потребителите могат да се откажат от покупката и да получат обратно парите си.

Сигнали за няколко сериозни случая на разминаване между цените, които са обявени на щандовете, и това, което се маркира на касовите апарати, са подадени през изминалите празнични дни в Комисията за защита на потребителите (КЗП).

Когато човек си купува много стоки невинаги обръща внимание на всяка една, когато тя бъде маркирана на касата, като по този начин някои търговци предприемат нелоялни практики. Размерът на глобите за такива нарушения стигнат до 30 хил. лв., а ако същият търговец извърши същата нелоялна търговска практика в рамките на една година санкцията може да достигне до 50 хил. лв.

При покупка от търговската мрежа хората нямат право за връщане на стоката, както при онлайн пазаруване, затова най-често рекламация се прави на стоки, при които е имало някакъв дефект, показват данни на КЗП. По празниците жалбите в КЗП са били по-малко спрямо период, през който няма празници.

Най-четени