Проф. Тодор Кантарджиев: Ситуацията с коронавируса не е толкова страшна, но никой не слуша

Премиерът е разговарял с Кириакос Мицотакис за ситуацията с мигрантите

Българи дариха 178 000 евро за бебето Анди Чернодробната трансплантация ще е в Германия, някой от родителите ще е донор

Младен Маринов: Предприемаме всички мерки за засилена охрана на границата

Борисов към Шарл Мишел: Безопасността на външните граници има пряко отношение към общата сигурност на ЕС

Борисов и фон дер Лайен обсъдиха проблема с мигрантите в Турция

Първите тестове за коронавирус в отбора на „Лудогорец“ са отрицателни

Турция пусна бежанците (обзор) Премиерът Борисов прати армия и жандармерия по границата

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Ангела Меркел разкритикува нападението срещу турски войници в Сирия

Турция е поискала от Русия незабавно да спре огъня в Идлиб

ВМА: Всички проби, изследвани за коронавирус днес, са отрицателни

В Ямбол договориха участъците, за които няма да се искат винетки

130 млн. лв. за битката с коронавируса (обзор) Премиерът призова фирми да пренастроят машините си и да произвеждат маски

Мицотакис: Няма да толерираме незаконно влизане на мигранти в Гърция

Робот носи храна и напитки в хотела 150 километра с поръчки за клиентите навърта помощника за три месеца

Речникът му включва 30 изречения

Робот носи храна и напитки в хотелски стаи в България. Автоматизираният помощник улеснява работата и прави по-качествено обслужването на гостите. Роботът сам звъни на хотелската стая и донася поръчано то от гостите по телефона, като по този начин заменя традиционния рум сервиз. От услугите на българската разработка вече си е възползвал хотел в София, а други места за настаняване проявата интерес. Това стана ясно по време на хотелски форум, част от съпътстващата програма на изложение да хотелско и ресторантско оборудване, което се провежда в столицата.

Първият робот, който носи поръчките в хотелските стаи е навъртял над 150 км за последните три месеца, обясни генералният мениджър на хотела, който е „наел“ машината Светослав Панев. За периода средно на ден той е обслужвал по 19 клиенти или е изпълнил общо близо 1500 поставени му задачи. Ефективността на робота явно е не по-лоша от човешката, тъй като 99,8 на сто от поръчките са доставени успешно и беше грешка. Освен това може да поздрави гостите с песен за рождения ден, Коледа или друг празник.

За разлика от хората роботът може да се труди неуморно 24 часа в денонощието. Общува и знае 30 изречения. В същото в еме обаче доставката му се задава ох човека приел поръчката за рум сервиз по телефона.

Новите технологии са във фокуса на изложението. Сред продуктите, което се представят на онлайн решения за хотели и ресторанти. С ново приложение например клиентът на заведение може да поръча по предварително зададено меню още преди да стъпи в ресторанта, така че ястията да го чакат сервиране в точно определено време. Предимството е, че в приложението веднага се обновяват на личностите и клиентът вижда само това, което може реално да поръча. Улеснява се и работата на персонала, обясниха част от предимствата разработчиците.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.