Пендаровски: Комисията за историческите въпроси между Северна Македония и България е в задънена улица

Висоцки – първият съветски мачо 39 години след смъртта на барда, той вече е безсмъртен

Слаба избирателна активност на парламентарните избори в Украйна

Първата победителка в “Гласът на България” Стелияна Христова и Християна Цветков пеят за търновци Концертът е в разгара на лятото

Два автомобила се сблъскаха край Търново

Хванаха двама българи крадци в Италия след преследване с хеликоптер

Бойко Борисов кръсти внуците си (СНИМКИ) Малките Бойко и Иван вече са християнчета, похвали се дядо им

Вечната история за принцеса Турандот и музиката на Пучини оживяха на Царевец

Пожар гори близо до Атина

С велосипед и четка шуменец подреди 32-ра излобжа

Идва времето на умните тоалетни Новости в банята: избор на музика и осветяване, самопочистване и смесители с гласови команди

Британският финансов министър ще подаде оставка ако Борис Джонсън стане премиер

Товарен автомобил със слама се запали и затвори за около час пътя за събора на Рожен

„Цар Лъв” пак ловува в кината Нова версия на анимационната класика

Рекорден трафик на „Капитан Андреево“, преминаването през границата отнема 2 часа

Светещи „бъбреци“ и яки мускули Новото BMW X6 се набива още по-здраво в очите

Някой беше казал, че никой няма нужда от такава кола, но всеки иска да я има. BMW X6 беше първият автомобил от новата порода на SUV купетата и се превърна в тотален бестселър, включително и в България, където е един от най-продаваните нови „баварци“. Агресивен, мощен и провокативен – този модел постави началото на изцяло нов сегмент, в който със закъснение и изоставане навлязоха и другите премиум производители. Задачата да запази преднината на BMW пред конкуренцията се пада на новото, трето поколение X6, чиито продажби ще започнат през есента.

С по-големи габарити, по-сърдита „муцуна“ и по-надути мускули Х6 се набива още по-силно в очи още от пръв поглед. Дължината е увеличена с 2,6 см до почти 5 м (4,93 м), широчината – с 1,5 см до 2,0 м, а покривът е леко снижен с 0,6 см до 1,69 м. Междуосното разстояние добавя повече от 4 см и вече достига 2,97 м и така каросерията изглежда още по-мускулеста. Масивната висока задница с дълги и тесни светлини подчертава широчината и атлетичната стойка на автомобила, който наподобява тялото на добре трениран спортист с широки и здрави рамене, здраво стъпил върху джанти с размер до 22 инча.

Характерните за марката „бъбреци“ на решетката са по-широки и осветени, което прави автомобила още по-ефектен. Осветлението на решетката се активира при отключване и заключване, но може да се включва и от водача по време на шофиране. Не само на светло, но и на тъмно X6 се разпознава безпогрешно благодарение не само на светещите „бъбреци“, но и на специфичното оформление на фаровете. Те се предлагат с лазерни светлини, които се отличават по сините Х-образни елементи и осигуряват видимост до 500 м без заслепяване.

В интериора новият модел X6 наподобява техническия си „близнак“ X5 с някои разлики като снижаващия се назад покрив. Отвън двата модела се отличават много по-сериозно, докато отвътре приликите са повече – анимирани инструменти, управление на функции с глас, жестове и докосване.

Най-модерната електроника е комбинирана с луксозни материали и първокласна изработка, като кожената тапицерия е в серийното оборудване. Сгъваемата задна облегалка в съотношение 40:20:40 позволява обемът на багажника да бъде увеличен от 580 до 1530 л. Предлагат се предни масажни седалки, четиризонов климатроник, панорамен покрив, кристални апликации, ароматизация и кристален мощен звук от аудио Bower&Wilkins.

Под предния капак няма изненади. При лансирането на пазара купувачите на X6 ще могат да избират между два бензинови и два дизелови варианта. Трилитровият комън-рейл се предлага с мощност 265 и 400 к.с. Бензиновият мотор със същия обем генерира 340 к.с. Върховото изпълнение на модела се задвижва от 4,4-литров V8 с ресурс от 530 к.с.

По отношение на ходовата част промените са значителни с въвеждането на система за стабилизиране на каросерията в завои и активно интегрално кормилно управление, както и с активно въздушно окачване с автоматично регулиране на височината и блокаж на задния диференциал.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.