Общинската туристическа агенция „Царевград Търнов“ с 9,13% ръст на организираните посещения

Майка и син загинаха при пожар в къща Бивша клисарка и пенсионер по болест са жертва на печка

Пари за бебета, лекари и учители заделя Монтана в бюджет 2019

Нинова почерпи съмишленици и опоненти за рождения си ден (СНИМКИ)

Волен Сидеров с предложение: Да преговаряме за самолети и с Русия Ако не, САЩ да ни дадат Ф-16 без пари

Кукери гониха злите сили в парламента (СНИМКИ)

Григор Димитров се класира за третия кръг на Аустрейлиън оупън Победи уругваеца Пабло Куевас в четири сета

В морските летища са инвестирани 390 млн. лева Пътниците за Южното Черноморие бележат ръстове и извън сезона

Бизнес клиентите на A1 купуват до 100 е-винетки за служебни автомобили с една поръчка

Томислав Дончев открива Българо-македонски бизнес форум в Скопие

Туристи от 89 националности гостували във Варна

Раздават продукти от БЧК на 1252 нуждаещи се лица в Свищов

Валери Симеонов за предложението на ГЕРБ за изборните резултати: Това, че СЕМ не си върши работата, не означава, че не трябва да се налагат санкции

Задържаха под стража циганина, нападнал с брадва курсанти от НВУ

Вижте какво реши Министерски съвет днес, 16 януари 2019

Смяна на върха Новият луксозен SUV на VW завива със задните колела и масажира пътниците

Между българския шофьор и Volkswagen цари любов (не)обяснима. Малко повече от 4 милиона са регистрираните моторни превозни средства в нашата страна. Над половин милион от тях носят емблемата VW, тоест – приблизително всеки осми автомобил. В по-голямата си част „народните коли“ по изстрадалите пътища на милата ни татковина са навъртели доста години и километри, а собствениците им вече имат трайна връзка с марката. Много от тях мечтаят за по-нов модел Volkswagen, а който иска да кара най-доброто обикновено гледа към върха на гамата. Там вече стои SUV, а не лимузина. За първи път такъв автомобил се превръща във флагман и на Volkswagen. Това е новото поколение Touareg, представен пищно в България и въведен съвсем скоро на нашия пазар.

db2018au00420_large

Масовото залитане по SUV-овете променя бързо потребителските нагласи. Хора, които доскоро са жадували за голфове и пасати, сега се преориентират към техните SUV варианти. Топмоделът Phaeton, в който се возеше Ангела Меркел, вече не фигурира в портфолиото на Volkswagen и на негово място се настанява Touareg. Третата генерация е изградена върху новата модулната платформа на VW за автомобили с надлъжно разположени двигатели и трансмисии. Моделът е станал по-дълъг (4,88 м) и по-широк (1,98 м), но е с една идея по-нисък (1,70 м) и стои по-динамично на пътя.

db2018au00421_large

Дизайнът е премерено консервативен с акцент върху високия престиж и технологическия напредък. Новият Touareg изглежда като луксозен „асфалтов” SUV за разлика от предшественика си, който загатва по-смело своите офроуд възможности. Това не означава, че автомобилът е загубил проходимостта си. По-скоро има препозициониране към по-взискателни клиенти, за които е важен авторитетът и силното присъствие. Оформлението на LED светлините и решетката създава ясно разпознаваем облик на модела и в същото време подчертава фирмената идентичност към семейството на Volkswagen.

db2018au00422_large

Пътническата кабина е моделирана по изцяло нова концепция в стила на дигиталното време. Класическите аналогови индикатори отстъпват място на цифрови екрани. Пред водача са разположени два големи цветни монитора. Единият зад волана с диаметър 12 инча служи като контролен прибор за показанията на скоростта, оборотите и т.н., а другият дисплей вдясно с диаметър 15 инча и сензорно управление осъществява контрола върху почти всички функции на борда. Двата екрана се сливат визуално и подчертават високотехнологичния характер на Touareg. В комбинация с дървените апликации, фината кожена тапицерия, алуминиевите и хромирани детайли се създава усещане за луксозна и комфортна зона, предразполагаща към релаксиращо и приятно пътуване.

db2018au00423_large

За това допринасят удобните седалки с функция за масаж по осем различни програми. Пасажерите отзад могат да регулират наклона на облегалките и да плъзгат седалките по дължина, за да имат още повече пространство при необходимост. Така петима души имат всички предпоставки да се настанят максимално комфортно. За багажа им също има много място, тъй като товарният обем е увеличен до 810 л. При нощни преходи купето става по-приветливо с ново LED осветление с избор между 30 цвята на светлината и регулиране на нейната интензивност. В хубави дни големият панорамен шибедах може да се отвори да пропусне слънчевите лъчи и свежия въздух. За комфортното возене се грижи опционалното пневматично окачване с електронно управлявани амортисьори и стабилизатори срещу накланяне на каросерията. За по-прецизното движение в бързи завои спомагат завиващите задни колела.

Дизелов мотор с 286 конски сили

Дизелът продължава да захранва жизнените функции на новия Touareg. Моделът излиза на пазара с трилитрови турбо мотори V6, които без проблеми могат да теглят ремарке с тегло до 3,5 т. Първите продажби ще бъдат на дизелов вариант с мощност 286 к.с. и въртящ момент 600 Nm. Той ускорява двутонния SUV за 6,1 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 235 км/ч. След това ще се появят версия на същия мотор с 231 к.с. и 500 Nm и бензинов модел V6 с 340 к.с. и 450 Nm. Планирани са и моторизации V8 и хибриди със зареждане от контакта.

ampnet_photo_20180324_146444

Серийно новият Touareg е оборудван със задвижване на четирите колела и 8-степенна автоматична трансмисия. В зависимост от условията въртящият момент се разпределя в променливо съотношение между предната и задната ос чрез самоблокиращ централен диференциал. Любителите на офроуда могат да закупят специален пакет – куки за теглене, увеличен резервоар от 75 на 90 л и защита на дъното и основни компоненти на автомобила.

Нощна видимост с термокамера

Новият Touareg претендира  да бъде един от най-сигурните автомобили, тъй като е екипиран с богат пакет системи за безопасност и за подпомагане на управлението. В задръстване водачът може да разчита на електронна програма за полуавтономно движение. За първи път в модел на Volkswagen се предлага асистент за нощно виждане, който разпознава обекти, пешеходци и животни чрез инфрачервена камера (термокамера) и предупреждава шофьора. Картината от камерата се показва на дигиталния екран на кокпита,като същевременно се подготвят спирачките да упражнят максимално усилие при нужда.

ampnet_photo_20180428_147816

Новите матрични LED светлини осветяват ярко и с предупредителна примигваща светлина регистрираните хора или животни пред автомобила. Така те получават алармиращ сигнал, а водачът може да ги види по-добре. Технологията има за цел да намали произшествията вследствие на лоша видимост.

ampnet_photo_20180428_147817

За по-безопасно движение спомага също електронният асистент за навлизане в кръстовища. Чрез радарни сензори в бронята се засичат странично приближаващи превозни средства и се дава предупреждение към водача. Ако той не реагира, следва активиране на спирачките и спиране с цел избягване на сблъсък. Тази система прави по-безаварийно и излизането от паркоместа с лоша видимост, както и пресичането на малки задънени улички.

ampnet_photo_20180324_146443

По-важните данни от работата на автомобила и напътствията от  навигацията се изписват на Head-up дисплей директно пред очите на шофьора. Там се изписват и ограничителните знаци за скоростта, които са разпознати от предната  камера. На пътища с добра маркировка асистентът за движение в лентата води Touareg между очертаните линии.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.