На 6 април 2020 да почерпят

Девите да овладеят емоцията си, Скорпионите да не се поддават на ласкателствата – Дневният хороскоп на Алена

Иде бум на малоумни самоделни прически COVID-19 сам признал всичко пред руските учени

Свидетел предупредил полицията, че ще го застрелят На гроба на Мариян Марата се появила бележка с имената на килърите му

300 000 проститутки без препитание

СЗО преосмисля позицията си за маските (ИНФОГРАФИКА)

Картини под карантина Фантазьори създават шедьоври от тоалетна хартия, фолио, тенджери и домакински уреди

Отрицателни са пробите на контактните с народния представител Даниела Малешкова

Най-красивите близначки катерят модния Олимп 10-годишните Ава и Лия спасяват баща си от рак

Пандемията роди ново пиратство Винят САЩ, че отмъкват медицински пратки

Един болен от COVID-19 може да зарази 400 души

Защо Стийв Карел напусна „Офисът“

Горски пожар повиши нивата на радиация край Чернобил (ВИДЕО)

Бутици шият маски, за да избегнат фалит Захвърлиха роклите, правят само предпазните материали

Реанимират мярката 60/40 (обзор)

Уникат! Пистовият автомобил е произведен по поръчка и е машина за шофиране като в доброто старо време

Много е жалко, че има само едно такова Ferrari. Моделът P80/C е изработен по поръчка за някой много специален клиент със склонност да унищожава гуми с въртене на колелата върху асфалтовите писти. Червеният уникат е демонстрация на бруталната мощ от носталгичните времена, когато електрониката в спортните автомобили беше малко и те трябваше да бъдат управлявани с две ръце, здраво хванали волана.

Собственикът на Ferrari P80/C е бил вдъхновен именно от такива радикални машини като Ferrari Dino 206 S от 60-те години. Той не е имал желание да троши поръчката си по масовите пътища, затова автомобилният уникат излиза от завода без хомологация за пътната мрежа и ще може да бъде пилотиран само върху писти. Повече от 3 години инженерите на Ferrari са работили върху конструирането на екстремната кола. Тя е създадена на базата на Ferrari 488 GT3, като дизайнерите са изваяли максимално агресивен силует изцяло от карбон.

Предницата е с нисък „нос“, огромна предна броня с издаден напред сплитер и малки фарове. Въздушният поток се отвежда с помощта на аеродинамичните компоненти към към спирачките за по-доброто им охлаждане, а в задната част внушителен спойлер осигурява натиск за по-добро сцепление на колелата с настилката. Зад вратите въздухът влиза през големи отвори в двигателния отсек, за да намалят температурата на чудовищния мотор V8. Предните колони са черни и се сливат с челното и страничните стъкла, създавайки усещане за един тъмен щит, преминаващ през автомобила. Задницата е набраздена от големи ламели, които освен своята аеродинамична функция допълват пределно агресивния дизайн.

Засега от Ferrari не казват думичка за техническите характеристики. Предполага се, че двигателят V8 е същият като при Ferrari 488 GT3. Той е с работен обем 3,9 л и с технология на двойно турбо пълнене генерира мощност над 600 конски сили. Този ресурс е предостатъчен да изстреля червената „стрела“ от 0 до 100 км/ч за 3 секунди и да развие скорост над 330 км/ч. Тригодишният труд на конструкторите върху ходовата част и аеродинамиката обещава, че на пистата уникалното Ferrari ще има образцово поведение, наподобяващо това на болидите на марката във „Формула 1“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.