Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Министър Вълчев: Увеличаваме заплатите на педагогическия персонал, за да мотивираме най-добрите ученици да станат учители

„Трейс Груп Холд” АД за пътя край Своге: Проектът е изпълнен качествено и в срок

Заплаха за ремонта на стадион „Българска армия” ВМРО: Съоръжението може да сподели съдбата на лифтовете на Витоша

„Партията за Брекзит” води за евровота

Председателят на КЕВР Иван Иванов: Увеличението на тока ще бъде с 3,6% от юли И трите ЕРП-та поискаха по-високи цени

Бургас отново има зоопарк с лемури и камили Любимецът на децата от миналото - Пешо маймуната, е препариран

Уникат! Пистовият автомобил е произведен по поръчка и е машина за шофиране като в доброто старо време

Много е жалко, че има само едно такова Ferrari. Моделът P80/C е изработен по поръчка за някой много специален клиент със склонност да унищожава гуми с въртене на колелата върху асфалтовите писти. Червеният уникат е демонстрация на бруталната мощ от носталгичните времена, когато електрониката в спортните автомобили беше малко и те трябваше да бъдат управлявани с две ръце, здраво хванали волана.

Собственикът на Ferrari P80/C е бил вдъхновен именно от такива радикални машини като Ferrari Dino 206 S от 60-те години. Той не е имал желание да троши поръчката си по масовите пътища, затова автомобилният уникат излиза от завода без хомологация за пътната мрежа и ще може да бъде пилотиран само върху писти. Повече от 3 години инженерите на Ferrari са работили върху конструирането на екстремната кола. Тя е създадена на базата на Ferrari 488 GT3, като дизайнерите са изваяли максимално агресивен силует изцяло от карбон.

Предницата е с нисък „нос“, огромна предна броня с издаден напред сплитер и малки фарове. Въздушният поток се отвежда с помощта на аеродинамичните компоненти към към спирачките за по-доброто им охлаждане, а в задната част внушителен спойлер осигурява натиск за по-добро сцепление на колелата с настилката. Зад вратите въздухът влиза през големи отвори в двигателния отсек, за да намалят температурата на чудовищния мотор V8. Предните колони са черни и се сливат с челното и страничните стъкла, създавайки усещане за един тъмен щит, преминаващ през автомобила. Задницата е набраздена от големи ламели, които освен своята аеродинамична функция допълват пределно агресивния дизайн.

Засега от Ferrari не казват думичка за техническите характеристики. Предполага се, че двигателят V8 е същият като при Ferrari 488 GT3. Той е с работен обем 3,9 л и с технология на двойно турбо пълнене генерира мощност над 600 конски сили. Този ресурс е предостатъчен да изстреля червената „стрела“ от 0 до 100 км/ч за 3 секунди и да развие скорост над 330 км/ч. Тригодишният труд на конструкторите върху ходовата част и аеродинамиката обещава, че на пистата уникалното Ferrari ще има образцово поведение, наподобяващо това на болидите на марката във „Формула 1“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.