COVID-19 блокира здравеопазването Водещи специалисти искат прегледите да бъдат възстановени

Фермерските пазари тръгват с по-малко сергии Продавачи и клиенти на 2 метра разстояние

Менда Стоянова: Мярката 60/40 няма как да бъде използвана от всички видове бизнеси

Банката за развитие подкрепя със 75 млн. лв. Пощенска банка и Общинска банка

50% от магазина – само за БГ храни Ограничават стоките на промоция

Проф. Тони Веков, д. м. н., един от основателите на Чайкафарма, пред “Труд”: Първите 5000 опаковки Хидроксихлороквин идат до дни

Проф. д-р Тодор Кантарджиев: Салатата да се мие, козунаците – в опаковка

ДФЗ дава 30 млн. лв. за краткосрочни кредити в сектор „Плодове и зеленчуци“

Край на концесията, ако 3 г. няма добив

Ръст на търсенето на бързи заеми Мораториумът върху плащанията не важи за тях

Джеф Безос остава най-богатият човек в света

Спрете рецепти по вайбър, изписвайте и генерици!

Българка в Ню Йорк: Болните чакат 40 часа за хоспитализация, лекарите нямат нормални маски

Дания, Чехия и Гърция разхлабват мерките (обзор) Копенхаген отваря ясли и детски градини от 15 април

Фандъкова: Разкриваме отделение за пациенти с COVID-19 в Първа градска болница

Фейсбук въвежда по-строги правила за реклама преди евроизборите

Снимка: Архив

Компания Фейсбук съобщи, че въвежда по-строги правила за политическа реклама в Европейския съюз, за да се предотврати чужда намеса в предстоящите избори за Европейски парламент, предадоха световните агенции.

„За да се предотвратят злоупотреби и намеса, всички рекламодатели от ЕС ще трябва да имат разрешение в страната си да представят реклами, свързани с изборите за Eвропарламента“, заяви вицепрезидентът на медията Ричард Алън, цитиран от ДПА.

Компанията се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението да създадат „реална бариера пред всеки, който възнамерява да използва нашите реклами за външна намеса в изборите в дадена страна“, отбеляза Алън.

Подобни мерки бяха въведени в последните месеци за изборите в Индонезия и Канада. Европейските избори ще се състоят в периода между 23 и 26 май, припомня ДПА. Ограниченията се отнасят да съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или политически партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.

Новите правила имат за цел също да увеличат прозрачността, като изискват всеки рекламодател, публикуващ политическо съдържание, да разкрива самоличността си, а потребителите ще имат достъп до тази информация, като натиснат бутон „Платено от“. Данните за тези реклами ще се съхраняват в общодостъпна онлайн библиотека за срок от 7 години.

Алън призна, че правилата вероятно няма да успеят да спрат изцяло злоупотребите. „Изправени сме пред находчиви, изобретателни и финансово обезпечени противници, които променят тактиката си, щом установим злоупотреба. Смятаме обаче, че те (правилата) ще спомогнат да се избегнат намеси във Фейсбук по време на изборите, отбеляза той, цитиран от АФП.

Фейсбук е подложен на натиск да увеличи прозрачността и проверките в платформата си след руската пропаганда, опитала се да повлияе на президентските избори в САЩ през 2016 г. Компанията планира през юни повечето от тези мерки да обхваща целия свят.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.