Александър Андреев: Няма предаване на данни по интернет при машинното гласуване

Ким Чен-ун си тръгна от Владивосток

Тръмп се обяви за ядрено разоръжаване

Намалиха броя на жертвите от атаките в Шри Ланка

Децата на Благоевград се впуснаха в приключението „На лов за великденски яйца”

Предложените от Макрон реформи срещнаха отпор

Джо Байдън се кандидатира за президент на САЩ, за „да спаси света“ от Тръмп

Какво ще поиска скоро комшийката, ако идва често за сол?

Десетки хиляди румънци идват у нас за празниците

Климатологът Георги Рачев: Пригответе си чадъри за събота и неделя

Ким Чен-ун обвини САЩ в „злонамерени“ действия

Преди 5 май: Страх, популизъм, неизвестност Апатията на гласоподавателите в Северна Македония може да направи избора за президент нелегитимен

Обстановката по пътищата е относително спокойна в първия почивен ден

От днес стартира кампанията за евроизборите

Вижте какво ще е времето днес

Черен звяр с 800 коня 23-инчови джанти, десетки LED елементи, много карбон и кожа са вградени в тунингования модел на Brabus

 

По-бърза G-класа от Brabus 800 Widestar няма да откриете – 800 конски сили мощност, 1000 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км за 4,1 секунди. Зад тези удивителни цифри стои почеркът на тунинг специалистите от Brabus. Те са „пипнали“ отвсякъде стандартната G-класа AMG 63, която разполага „само“ с 585 конски сили и 850 Нм, а спринтира от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди.

Освен задвижващата система, тунерите от Brabus са преработили солидно дизайна на автомобила отвън и отвътре, така че той изглежда доста различно от серийното изпълнение. Новата предна броня е агресивна и с огромни отвори за изобилни количества въздух, който е необходим за доброто охлаждане на наточения двигател V8 и спирачките. Върху „изгърбения“ капак на мотора е инсталиран двоен карбонов пауърдоум. Той не само загатва за осемцилиндровото „чудовище“ отдолу, но и захранва с въздушен поток компресорите.

Широчината на Brabus 800 Widestar е с 10 см по-голяма в сравнение със серийната G-класа AMG 63. Увеличеното пространство под арките на калниците е оползотворено с монтирането на грандиозни черни 23-инчови джанти с двойни спици, през които се виждат внушителните вентилирани дискове с оранжеви спирачни апарати.

Гумите са с пърформанс характеристики и размери 305/33. Отзад в очи се набива изработения от карбон твърд калъф на резервното колело, което по традиция се намира на вратата на багажника. Покривът завършва с аеродинамичен спойлер, а в предната му част са поставени два LED модула, които с мощната си светлина подпомагат фаровете.

Много ефектно стоят и новите LED светлини на праговете, които са инсталирани в калниците и се активират при всяко отваряне и затваряне на автомобила. Осветени са и емблемите Brabus. Ауспуховите тръби са изведени с двойни накрайници от черен алуминий под праговете пред задните колела.

Безпрецедентният външен вид на Brabus 800 Widestar намира подобаващо продължение в пътническата кабина, където се открояват покритият с алкантара таван и разкошният салон от фина кожа в цвят меланж между бежово и кафяво.

 

В тавана са инсталирани десетки LED светлинки, които го превръщат в звездно небе – похват, прилаган и в моделите на Rolls-Royce. Кожата и алкантарата са допълнени от карбонови и дървени компоненти, за да завършат ансамбъла от луксозно обзавеждане.

Въпреки използването на леки материали, инженерите се натъкват на трудности с високото общо тегло на автомобила и по тази причина са ограничили максималната скорост до 240 км/ч.

От работния обем на двигателя 4,0 V8 са получени 850 конски сили – над 200 конски сили повече в сравнение с G AMG 63 най-вече благодарение на двата нови, по-големи турбокомпресора, които работят с налягане 1,6 бара. Освен това са променени софтуерният контрол на мотора, впръскването, налягането и запалването.

Не само мощността, но и въртящият момент е увеличен – със 150 Нм до 1000 Нм. Цената на всичките доработки засега не е обявена, но ще е значително над тази на стандартната G-класа AMG G63, която започва от 150 000 евро нагоре.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.