На 30 март 2020 да почерпят

Водолеите да не харчат излишно, а Козирозите да не бързат с решенията – Дневният хороскоп на Алена

Бум на хемороиди от заседяване и ояждане

Построяването на Пентагона е свързано с числото на дявола Конспиратори смятат, че петоъгълната постройка е само видимата част на додекаедър, скрит под земята

Универсалният базов доход е осъществим

Великобритания може да остане под карантина в продължение на половин година

Американски учен: До 200 000 души ще загинат от коронавируса в САЩ

Норман Рийдс иска да има сексуална връзка Досега персонажът му в „Живите мъртви” нямаше никакъв личен живот

Недостигът на храни вдига цените

756 души са починали в Италия за последното денонощие

Кои лекарства действат срещу COVID-19 СЗО стартира пробно тестване на 4 потенциални лечения на коронавируса

92 акта заради разходки са съставени в Пловдив само за ден

Учителите изтощени от онлайн образованието 12-часов работен ден имат повечето преподаватели

Фризьорки режат платове за маски От 2 до 10 лева струват самоделни изделия, слагат им и активен въглен

COVID-19 намали жертвите на пътя

Черен звяр с 800 коня 23-инчови джанти, десетки LED елементи, много карбон и кожа са вградени в тунингования модел на Brabus

 

По-бърза G-класа от Brabus 800 Widestar няма да откриете – 800 конски сили мощност, 1000 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км за 4,1 секунди. Зад тези удивителни цифри стои почеркът на тунинг специалистите от Brabus. Те са „пипнали“ отвсякъде стандартната G-класа AMG 63, която разполага „само“ с 585 конски сили и 850 Нм, а спринтира от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди.

Освен задвижващата система, тунерите от Brabus са преработили солидно дизайна на автомобила отвън и отвътре, така че той изглежда доста различно от серийното изпълнение. Новата предна броня е агресивна и с огромни отвори за изобилни количества въздух, който е необходим за доброто охлаждане на наточения двигател V8 и спирачките. Върху „изгърбения“ капак на мотора е инсталиран двоен карбонов пауърдоум. Той не само загатва за осемцилиндровото „чудовище“ отдолу, но и захранва с въздушен поток компресорите.

Широчината на Brabus 800 Widestar е с 10 см по-голяма в сравнение със серийната G-класа AMG 63. Увеличеното пространство под арките на калниците е оползотворено с монтирането на грандиозни черни 23-инчови джанти с двойни спици, през които се виждат внушителните вентилирани дискове с оранжеви спирачни апарати.

Гумите са с пърформанс характеристики и размери 305/33. Отзад в очи се набива изработения от карбон твърд калъф на резервното колело, което по традиция се намира на вратата на багажника. Покривът завършва с аеродинамичен спойлер, а в предната му част са поставени два LED модула, които с мощната си светлина подпомагат фаровете.

Много ефектно стоят и новите LED светлини на праговете, които са инсталирани в калниците и се активират при всяко отваряне и затваряне на автомобила. Осветени са и емблемите Brabus. Ауспуховите тръби са изведени с двойни накрайници от черен алуминий под праговете пред задните колела.

Безпрецедентният външен вид на Brabus 800 Widestar намира подобаващо продължение в пътническата кабина, където се открояват покритият с алкантара таван и разкошният салон от фина кожа в цвят меланж между бежово и кафяво.

 

В тавана са инсталирани десетки LED светлинки, които го превръщат в звездно небе – похват, прилаган и в моделите на Rolls-Royce. Кожата и алкантарата са допълнени от карбонови и дървени компоненти, за да завършат ансамбъла от луксозно обзавеждане.

Въпреки използването на леки материали, инженерите се натъкват на трудности с високото общо тегло на автомобила и по тази причина са ограничили максималната скорост до 240 км/ч.

От работния обем на двигателя 4,0 V8 са получени 850 конски сили – над 200 конски сили повече в сравнение с G AMG 63 най-вече благодарение на двата нови, по-големи турбокомпресора, които работят с налягане 1,6 бара. Освен това са променени софтуерният контрол на мотора, впръскването, налягането и запалването.

Не само мощността, но и въртящият момент е увеличен – със 150 Нм до 1000 Нм. Цената на всичките доработки засега не е обявена, но ще е значително над тази на стандартната G-класа AMG G63, която започва от 150 000 евро нагоре.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. окичили немския боклук с лампички, та да привлича бунаците….

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.