Най-добрият офроудър е готов за екстремни приключения

Новият модел е оборудван с революционен турбо двигател

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Един стар лаф гласи, че добрите момчета отиват в рая, а лошите – където си поискат. Но за да отидат наистина където си поискат, им трябва подходящ автомобил. Ако са се запътили вдън гори тилилейски, няма да намерят по-добра и адекватна извън асфалта машина от Jeep Wrangler. Култовият офроудър е абсолютен господар на всички терени, но се откроява също така ярко и в града. Няма начин някой да остане незабелязан с този величествен и грубоват на външен вид всъдеход, който с всеки свой детайл крещи: „Аз съм създаден да побеждавам природата!“

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

На пръстите на едната ръка се броят истински проходимите автомобили, предназначени за експлоатация в най-сурови условия като кал, вода, пясък, сняг, камъни. Повечето от тях са по-стари модели, ръбовати и недодялани, но доказали се в течение на годините и покрити с легендарна слава. Как се обновява една автомобилна икона? С решението на тази задача Jeep изпреварва конкурентите си, тъй като в Mercedes още не са напълно готови с новата G-класа, а и от Land Rover не излизат новини за нов Defender.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Дизайнерите на американската марка са действали умно и предпазливо, без да променят съществено автентичните форми на Wrangler. Четвъртото поколение е изцяло нова конструкция, „облечена“ по характерната за модела мода, която го прави толкова добре разпознаваем.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Характерната внушителна радиаторна решетка с шест вертикални ребра е модернизирана, запазват се и кръглите фарове (LED), а дневните светлини представляват светодиодни ивици върху калниците до мигачите. Правоъгълните задни светлини също са LED и се забелязват отдалеч със забележителния 3D ефект.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Както и досега, Wrangler се предлага на купувачите с две и с четири врати, с две дължини на междуосието, както и с различни комбинации на каросерията и покрива. Собственикът може да демонтира врати и панели, да отваря напред челното стъкло и да конфигурира офроудъра по свое желание в зависимост от терена и условията. Ще се предлага богато портфолио от 200 допълнителни аксесоара – от шнорхели до тръбни врати.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Добре познатите ъгловати форми са леко смекчени, променен е наклонът на челното стъкло, намалено е и теглото на автомобила с около 100 кг. Всичко това е направено достатъчно деликатно, за да не се загуби категоричния характер на модела, а да се постигне по-добра аеродинамика, по-нисък разход на гориво и на отделяните вредни емисии. Част от компонентите на каросерията са изработени от алуминий и леки сплави, а рамата е излята от високоякостна стомана с повишена здравина.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Много по-видими са промените в пътническата кабина, която е „облагородена“ до нивото на премиум SUV. Качването се улеснява от дръжките на предните колони. Таблото остава по офроудърски изправено срещу пътниците, а в средата му е разположен цветен сензорен екран с диаметър 8 инча. Той служи за управление и за изображение на работата на многобройните електронни системи на борда като камера за заден ход и други асистенти.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Водачът може да свърже своя смартфон с инфо-развлекателната система и да използва функциите на платформите Apple Car Play и Android Auto. Всички превключватели и бутони са нови, има няколко USB изхода, места за телефони и вещи и дори контакт с напрежение 115 волта.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Удобните кожени седалки, воланът с отопление и двузоновият климатроник правят пътуването комфортно, независимо от външните условия. Когато се зацапа, интериорът може да бъде измит, тъй като материалите са подходящи и издръжливи.

2018 Jeep® Wrangler JK Rubicon Recon

На европейския пазар Wrangler ще се предлага с изцяло нов четирицилиндров бензинов мотор с обем 2,0 л, който работи с двойно турбо пълнене и два разпределителни вала. Двигателят генерира мощност от 270 конски сили и 400 Nm момент. При ниски обороти и внезапна нужда от висока тяга той ще бъде подпомаган от стартовия генератор като при т.нар. меки хибриди. Скоростните кутии са 6-степенна механична и 8-степенна автоматична.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Досегашният 3,6-литров атмосферен мотор V6 ще бъде наличен само за американските купувачи. През 2019 г. в Щатите ще се появи още един, но дизелов агрегат V6 с ресурс от 260 конски сили и 600 Nm. Засега не се оповестено дали този вариант ще се продава в Европа, но е много вероятно да бъде лансиран с оглед търсенето на мощни дизелови джипове. Сред качествата, които ще се харесат на всички, е значително подобрената шумоизолация и комфортното возене – по тези показатели чистокръвният офроудър не отстъпва на луксозните SUV-ове, които засрамва при всяко излизане от асфалта.

171108_jeep_nuova-wrangler_02

Ненадмината 4х4 проходимост с 33-инчови гуми!

Почитателите на офроуда смело могат да вкарат новия Wrangler в пущинака, защото с този автомобил ще минат оттам, където другите закъсват. Автомобилът има дълбочина на газене във водни препятствия до 76 см и може да тегли ремарке с тегло до 1,5 тона.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Моделът ще се предлага в три варианта на оборудване – Sport, Sahara и Rubicon, като последният е най-коравият всъдеход и стъпва върху огромни 33-инчови офроуд гуми. Ъгълът на предна проходимост достига 44 градуса, на надлъжна – 27,8 градуса. Диференциалите разполагат с функция за заключване, а за първи път по-високите нива на оборудване ще разполагат с постоянно двойно предаване с автоматично включване на предния мост. Системите за управление на въртящия момент осигуряват постоянно сцепление на четирите колела, а това позволява екстремни офроуд маневри.

All-new 2018 Jeep® Wrangler Rubicon

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили