За първи път Corvette Stingray излиза на пътя с централно разположен двигател. Новият модел на култовата американска спортна кола е оборудван с 6,2-литров мотор V8, който генерира мощност 495 к.с. и въртящ момент 637 Нм. Монтирането на бензиновия агрегат в средната част зад пътническата кабина прави автомобила по-балансиран и по-лесен за контрол с по-добро разпределение на теглото между двете оси.
Промяната на конструкцията осигурява и две товарни отделения за багаж на пътниците с общ обем 357 л. Позицията на водача и пътника е изтеглена с 42 см напред, а моторът отзад е покрит с прозрачен стъклен панел. Четири ауспухови тръби и многобройни аеродинамични прорези афишират характера на супер автомобил. Отвътре това усещане се засилва от спортните седалки, карбоновите елементи и метални декорации. Използвани са леки материали при изработката на части от каросерията.
Зад компактния волан с две спици водачът гледа нова генерация 12-инчов контролен дисплей. Мощният атмосферен мотор V8 изстрелва колата за 3 секунди от 0 до 100 км/ч и постига максимална скорост над 300 км/ч. Тягата се предава на задните колела през 8-степенна автоматична трансмисия с лостчета за ръчно превключване на волана.
За първи път още в базовия вариант Corvette използва система за сухо мазане на двигателя и три помпи за всмукване на въздух за върхово представяне при максимални натоварвания. Предлагат се също адаптивни амортисьори и пистов тракшън контрол. При необходимост водачът може да увеличи просвета с 4 см за период до 3 секунди, например при влизане в гараж или преодоляване на неравности по пътя. Тези места могат да бъдат запаметени като GPS координати и при всяко преминаване там окачването автоматично се повдига без намеса на шофьора.