Основната промяна е в аеродинамиката
Майсторите на тунинга вдигат мощността и облагородяват визуално и технически автомобилите, с които се захващат. Когато става въпрос за електрически коли обаче, тунингът отива и по-надалеч, защото подобрява едно от най-важните им качества – пробега.
Пример за това е работата на експертите от Brabus по тунинговане на Mercedes. Те намериха начин да подобрят аеродинамиката на един от еталоните в тази област сред електромобилите – EQS. След внимателен анализ и изпитания в аеродинамичен тунел този преработен от Brabus автомобил излиза със 7% по-добри аеродинамични показатели. Това е постигнато с промяна или прилагане на нови части, както и със снижаване на въздушното окачване по-близо до асфалта с 15 мм отпред и 20 мм отзад.
Под предната броня е инсталиран нов спойлер. В самата броня са добавени карбонови бленди на въздухозаборниците. Под арките на задните колела са интегрирани допълнителни рефлектори. Отзад има спойлер на багажника и дифузьор.
Благодарение на тези други подобни решения автомобилът оказва още по-ниско челно съпротивление при най-често използваните скорости на движение извън града – между 100 км/ч и 140 км/ч. Подобренията увеличават пробега със 7% именно в този диапазон на скоростта.
Специалистите от Brabus отделят голямо внимание и на колелата. Те залагат на специално изработени моноблокови лети джанти с размер 20 или 22 инча. При по-големите джанти гумите са с размери 255/35 отпред и 295/30 отзад.
Паралелно с това Brabus предлага суперлуксозни и ексклузивни материали за салона, включително естествени кожи, алуминий и карбон.