Мистерията с тровене на кучетата в бургаския квартал “Сарафово” се разплита

Почина легендата на “Левски” Павел Панов

Пет жени са били убити в близост до църква в Дагестан

12 души са задържани преди срещата Левски – Ботев (Пд)

Красимир Каракачанов: Амбицията ми е докато съм министър да въведем доброволната военна служба

Патриарх Неофит поиска и даде прошка в храма ”Света Неделя”

Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

Българските Destiny’s Child изгряха в „Гласът на България“

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

trud.bg и 24chasa.bg – отново номер 1 сред новинарските сайтове

Общата рекламна платформа на сайтовете на “Труд” и “24 часа” отново е номер едно сред новинарските портали в българското интернет пространство.

Това показват най-актуалните данни – за юни, на “Гемиус” – най-престижната агенция за измерване на интернет аудитория – виж тук данните

1 056 729 реални потребители са избрали да се информират от сайтовете www.24chasa.bg и www.trud.bg през юни. Те са генерирали за този период 19 320 196 импресии – тоест показвания на отделни страници.

За сравнение – когато през октомври миналата година общата рекламна платформа на www.trud.bg и www.24chasa.bg и за първи път стана номер едно в българския интернет – реалните потребители бяха 823 721, тоест имаме ръст с една четвърт.

Данните на “Гемиус” за юни сочат, че общата рекламна платформа на trud.bg и 24chasa.bg достига до 26.34%% от цялата интернет аудитория в България – най-високият резултат сред българските новинарски портали (през октомври процентите са били 19).

Благодарение на обединената платформа на trud.bg и 24chasa.bg рекламодателите в двата сайта достигат едновременно до най-голям брой и най-качествени потребители, като в същото време получават и най-изгодни рекламни отстъпки.

Сайтът на “Труд” има 336 571 потребители и 4 898 131 импресии. Сайтът на “24 часа” е имал 720 158 реални потребители през юни, които са генерирали 14 422 065 импресии.

За разлика от други новинарски портали, които “Гемиус” измерва, съдържанието в 24chasa.bg и trud.bg се подготвя от големи професионални журналистически екипи. Друго, което ги отличава, е фактът, че ръстът на посещенията в тях никога не е бил стимулиран с купуване на трафик от фейсбук или от други сайтове, което лесно може да бъде проверено.

Освен големите сайтове 24chasa.bg и trud.bg в Медийна група България холдинг влизат още bgfermer.bg, hiclub.bg, bgdnes.bg, 168chasa.bg и др, които също могат да ползват обединена рекламна платформа.

Медийната група оперира и електронен магазин на адрес mediamall.bg.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.