На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

trud.bg и 24chasa.bg – отново номер 1 сред новинарските сайтове

Общата рекламна платформа на сайтовете на „Труд“ и „24 часа“ отново е номер едно сред новинарските портали в българското интернет пространство.

Това показват най-актуалните данни – за юни, на „Гемиус“ – най-престижната агенция за измерване на интернет аудитория – виж тук данните

1 056 729 реални потребители са избрали да се информират от сайтовете www.24chasa.bg и www.trud.bg през юни. Те са генерирали за този период 19 320 196 импресии – тоест показвания на отделни страници.

За сравнение – когато през октомври миналата година общата рекламна платформа на www.trud.bg и www.24chasa.bg и за първи път стана номер едно в българския интернет – реалните потребители бяха 823 721, тоест имаме ръст с една четвърт.

Данните на „Гемиус“ за юни сочат, че общата рекламна платформа на trud.bg и 24chasa.bg достига до 26.34%% от цялата интернет аудитория в България – най-високият резултат сред българските новинарски портали (през октомври процентите са били 19).

Благодарение на обединената платформа на trud.bg и 24chasa.bg рекламодателите в двата сайта достигат едновременно до най-голям брой и най-качествени потребители, като в същото време получават и най-изгодни рекламни отстъпки.

Сайтът на „Труд“ има 336 571 потребители и 4 898 131 импресии. Сайтът на „24 часа“ е имал 720 158 реални потребители през юни, които са генерирали 14 422 065 импресии.

За разлика от други новинарски портали, които „Гемиус“ измерва, съдържанието в 24chasa.bg и trud.bg се подготвя от големи професионални журналистически екипи. Друго, което ги отличава, е фактът, че ръстът на посещенията в тях никога не е бил стимулиран с купуване на трафик от фейсбук или от други сайтове, което лесно може да бъде проверено.

Освен големите сайтове 24chasa.bg и trud.bg в Медийна група България холдинг влизат още bgfermer.bg, hiclub.bg, bgdnes.bg, 168chasa.bg и др, които също могат да ползват обединена рекламна платформа.

Медийната група оперира и електронен магазин на адрес mediamall.bg.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.