„Фейсбук“ отложи пускането на приложение за запознанства в Европа

Банките запазват добрите си резултати Подобрява се капиталовата адекватност, което допълнително увеличава стабилността на системата

Няма пострадали български военни при ракетен обстрел в Кандахар

АПИ: Внимавайте от км 24 до км 30 на АМ „Тракия“ в посока София

Сан Ремо събра оригиналните „Рики е повери”

Министър Ангелкова е на двудневна визита в Полша

16 години затвор за американец, изгорил гей флага

Проф. Николай Овчаров: Отказах предложение за работа от Васил Божков

Четирима гърци пострадаха след катастрофа с чешки тир на „Тракия“

Ивайло Иванов: Задържани са 7 души в Стара Загора във връзка с крупна кражба

Великобритания се готви за епидемия от коронавирус

Глобяват с над 11 хил. евро за откъснато кокиче в Турция

Как можете да избягвате всичко, което ви прави дебели?

Ревизия на приватизацията и кошмарите на прехода Трябва да бъдат приветствани усилията на новия главен прокурор Иван Гешев

Боил Банов: Министерство на културата е проверявало музея на Божков, нямаме правомощия за частни колекции

Хуманоидният робот Пепър дебютира във Франция

Изглежда компанията Softbank разширява хоризонтите на хуманоидния робот Пепър, обявявайки, че умната машина ще започне да се продава за пръв път извън Япония, пише CNET, цитирана от „Фокус“.

Телекомуникационната фирма е поставила няколко робота Пепър в магазини от веригата Carrefour във Франция. Роботите ще комуникират с клиентите, предлагайки рецепти или подходящо вино за дадена храна. Те ще проучват и степента на удоволетворение на потребителите.

„За пръв път Пепър излиза от Япония, така че ще можем да наблюдаваме реакцията на потребителите във Франция,“ казва Магали Кюбие от френския клон на Softbanк, който произвежда Пепър. „Основната цел е да се забавляват хората и да се тестват реакциите им към присъствието на робот в магазин.“

Хуманоидната машина беше представена от Softbank през юни 2014-та. Година по-късно Пепър се появи на пазара. Първите хиляда бройки бяха разпродадени в рамките на минути на цена 1650 долара. През август и септември японската компания пусна още хиляда робота, които също бяха изкупени светкавично.

За разлика от други роботирани джаджи Пепър е създаден да бъде по-скоро компаньон, а не слуга. Той е програмиран да общува с потребителите, да изпълнява гласови команди и да разчита човешки емоции и да реагира адекватно.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.