Разширяват офисите за удобство на служителите Правят стаи за отдих и зали за игри

Теди Бургазлиева с меден месец 2 години след сватбата

Борисов: Предложението първият ден от болничните да се плаща от работници няма да бъде внесено в НС

Андреа се зае да влезе във форма

Откриха труп на мъж, застрелян в гръдния кош

От 100 до 10 хил. евро глоба за пушене в Гърция

Велико Търново е домакин на национална среща на общинските експертите по социални дейности и здравеопазване Над 150 ще са участниците във форума

Водка с кисели краставички вреди на стомаха

Административният съд потвърди избора на общински съветници в Горна Оряховица

Туристи оцелели след нападение на вълци в Стара Планина

Най-скъпият сериен SUV Cullinan е първият 4х4 автомобил на Rolls-Royce

Вечните книги на България градят безценна поредица Фондация “Българско слово” представя утре първите си 3 колекционерски издания

Лекарка дари инхалатор и мебели на Дом за деца в Дебелец Оборудването е на стойност 829 лева

Лошо време обърква полетите в Москва

Премиерът Борисов: Разпоредих на строителните инженери да обяснят, че се извършват аварийни дейности по почистването на коритото на река Вит

Учени откриха „Планета Девет“ в Слънчевата система

Учени от Калифорнийския технологичен институт в САЩ обявиха, че имат доказателства за нова планета в Слънчевата система. Леденият гигант се крие в необятните дълбини на нашата галактика, далеч зад орбита на последния досега Плутон.  Откривателите му го наричат „Планета Девет“, пише „Вашингтон пост“.

Планетата е газов гигант с маса от пет до десет пъти по-голяма от тази на Земята. Тя може да бъде изхвърлена в далечния космос под въздействието на гравитационните сили на Юпитер и Сатурн. Статията за откритието е публикувана в списанието „Астромически дневник”.

Планетата няма как бъде видяна от Земята с телескоп и е открита след продължително следене на движението на малки небесни тела отвъд орбитата на планетата джудже Плутон.