Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Министър Вълчев: Увеличаваме заплатите на педагогическия персонал, за да мотивираме най-добрите ученици да станат учители

„Трейс Груп Холд” АД за пътя край Своге: Проектът е изпълнен качествено и в срок

Заплаха за ремонта на стадион „Българска армия” ВМРО: Съоръжението може да сподели съдбата на лифтовете на Витоша

„Партията за Брекзит” води за евровота

Председателят на КЕВР Иван Иванов: Увеличението на тока ще бъде с 3,6% от юли И трите ЕРП-та поискаха по-високи цени

Бургас отново има зоопарк с лемури и камили Любимецът на децата от миналото - Пешо маймуната, е препариран

Кола пламна на Четвърти километър в София Пожарът стана в час пик, което причини огромно задръстване

Адреналин на високи обороти Honda CBR 650R съчетава емоция и практичност

С компактни размери, ниско тегло и впечатляваща мощност новият мотоциклет Honda CBR 650R ще изненада публиката на предстоящото мото изложение в София от 10 до 14 април. Японската машина ще направи премиера на нашия пазар, а доставките ще започнат на по-късен етап.

За новата 2019-а моделна година CBR 650R заменя CBR 650F в гамата на Honda, като приема някои стилистични черти от по-големия CBR 1000RR Fireblade, но в същото време афишира собствен характер. Японските конструктори обещавят, че CBR 650R доставя подобно удоволствие и адреналин като машина RR, съчетани с практичност и разумни експлоатационни разходи. Целта е мотоциклетът да бъде жизнеспособен вариант за всекидневно придвижване и забавления през уикенда. По тази причина шасито е олекотено, а 650-кубиковият двигател се развърта до 12 000 оборота. Приплъзващ съединител улеснява превключването на предавките по възходящ и низходящ ред.

Дизайнът на CBR 650R е спортен и атлетичен. Седалката е компактна, агресивната позиция на езда е подчертана заради променената позиция на ръкохватките на кормилото, които са по-напред и са по-ниски, докато краката са по-назад и по-високо. Окачването на предното колело е регулируемо, а задното е с регулируем единичен амортисьор със 7-степенно алуминиево подвижно рамо. Четирибуталните радиално монтирани апарати на предната спирачка работят върху плаващи вълнообразни дискове с дължина от 310 мм, а отзад е еднобутален апарат на 240 мм диск. Двуканалната ABS е стандартна. Алуминиевите джанти са с изцяло нов дизайн и са облечени с предни и задни гуми с размер 120/70-ZR17 и 180/55-ZR17.

Двигателят е 16-клапанен DOHC с обем 649 куб. см и е настроен така, че да дава висок въртящ момент при 5500 оборота и да осигурява 5% повече мощност над 10 000 оборота. Върховият капацитет е при 12 000 оборота – 70 киловата (95 к.с.), а максималният въртящ момент – 64 Нм при 8500 оборота. Скоростната кутия е 6-степенна. С пълен резервоар (15,4 л) пробегът е над 300 км.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.