Земетресение от 7.7 по Рихтер между Ямайка и Куба

ЕС връща с два самолета свои граждани от Китай

Георг Георгиев: СЕТА увеличи с 29% търговския обмен между България и Канада

Хамас отхвърли мирния план на Тръмп за Близкия изток

Откриха починал от измръзване мъж край добричко село

В спомена на магията Китай

Китай може да има ваксина срещу коронавируса до три месеца

Проверяват случай с пострадал ученик в пловдивска гимназия

Двама души са загинали при катастрофата на пътя Русе-Силистра

Тръмп предложи създаването на палестинска държава със столица Източен Йерусалим

Президентът прехванат от ДАНС (обзор) Водено е дело срещу престъпна група, пречила на проверка на КПКОНПИ срещу държавния глава

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 29 януари 2020

Тежка катастрофа затвори пътя Русе-Силистра

Френският самолетоносач „Шарл Де Гол“ ще акостира в Кипър

Кубрат Пулев: След мача с Кличко приятелите ми драстично намаляха

Адреналин на високи обороти Honda CBR 650R съчетава емоция и практичност

С компактни размери, ниско тегло и впечатляваща мощност новият мотоциклет Honda CBR 650R ще изненада публиката на предстоящото мото изложение в София от 10 до 14 април. Японската машина ще направи премиера на нашия пазар, а доставките ще започнат на по-късен етап.

За новата 2019-а моделна година CBR 650R заменя CBR 650F в гамата на Honda, като приема някои стилистични черти от по-големия CBR 1000RR Fireblade, но в същото време афишира собствен характер. Японските конструктори обещавят, че CBR 650R доставя подобно удоволствие и адреналин като машина RR, съчетани с практичност и разумни експлоатационни разходи. Целта е мотоциклетът да бъде жизнеспособен вариант за всекидневно придвижване и забавления през уикенда. По тази причина шасито е олекотено, а 650-кубиковият двигател се развърта до 12 000 оборота. Приплъзващ съединител улеснява превключването на предавките по възходящ и низходящ ред.

Дизайнът на CBR 650R е спортен и атлетичен. Седалката е компактна, агресивната позиция на езда е подчертана заради променената позиция на ръкохватките на кормилото, които са по-напред и са по-ниски, докато краката са по-назад и по-високо. Окачването на предното колело е регулируемо, а задното е с регулируем единичен амортисьор със 7-степенно алуминиево подвижно рамо. Четирибуталните радиално монтирани апарати на предната спирачка работят върху плаващи вълнообразни дискове с дължина от 310 мм, а отзад е еднобутален апарат на 240 мм диск. Двуканалната ABS е стандартна. Алуминиевите джанти са с изцяло нов дизайн и са облечени с предни и задни гуми с размер 120/70-ZR17 и 180/55-ZR17.

Двигателят е 16-клапанен DOHC с обем 649 куб. см и е настроен така, че да дава висок въртящ момент при 5500 оборота и да осигурява 5% повече мощност над 10 000 оборота. Върховият капацитет е при 12 000 оборота – 70 киловата (95 к.с.), а максималният въртящ момент – 64 Нм при 8500 оборота. Скоростната кутия е 6-степенна. С пълен резервоар (15,4 л) пробегът е над 300 км.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.