Дават пари на фирми пари за детски кът

“Джи Пи Груп” отличи млади строители от Бургас

КАТ спря от движение 40 камиона след масови проверки в цялата страна

Задържаха дрехи, парфюми и спортни обувки на ГКПП „Дунав мост“

Димитър Чобанов: Забавянето на България за влизане в чакалнята на Еврозоната не е фатално

Платена отпуска след 4 месеца стаж Повишат санкциите при повторно нарушение на работодателя за недеклариран труд

Министър Ананиев: Ако третирането срещу комари не се извърши през март, ситуацията става трудно овладяема

Директни самолетни полети между България и Хърватия започват от 1 май

Кметът на Стара Загора поздрави баскетболистките на „Берое” за спечеления трофей

Иззеха 300 стоки от магазин за дрехи в Радомир

Премиерът ще настоява в Брюксел за допълнително финансиране за по-слабо развитите райони у нас

Помагат на бизнес идеи в тютюневите региони 1500 възрастни с безплатен медицински преглед

В Пловдивско готвят протести заради винетка за 200-метров път

Прокуратурата повдигна задочни обвинения на трима руснаци за натравянето на Гебрев Бизнесменът преживял още четири други опита за покушение, два - в чужбина

Прожектират „Паразит“ първо в Бургас

Глобиха „Епъл“ с 25 млн. евро за умишлено забавяне на старите си телефони

Снимка: Архив

Технологичната компания „Епъл“ трябва да плати колосалната глоба от 25 млн. евро. Причината – компанията тайно забавяла работата на старите си телефони.

Паричната глоба е наложена от Франция.

Според разследването на регулаторните органи, при инсталиране на операционни системи 10.2.1 и 11.2 на по-стари мобилни устройства на „Епъл“ водело до забавяне функциите на апаратите.

Още през 2017 г. от компанията признаха за тази практика, но по-късно съобщиха, че проблемът е разрешен с регулатора.

Освен паричната глоба, от „Епъл“ са задължени да публикуват официално съобщение за причината на уебсайта си във Франция, което да бъде видимо за потребителите в продължение на един месец.

Миналата година „Епъл“ заявиха, че мярката цели по-скоро да удължи живота на по-старите устройства, а не да накара клиентите на компанията да си закупят нови.

Забавянето на мобилните устройства е обичайно оплакване на потребителите на марката с всяка следваща операционна система.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.