Спортисти и авантюристи ни славят в Гинес Най-любопитните постижения в Книгата на рекордите

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Икономиката ще загуби 2,2 млрд. лева заради недостиг на шофьори Бранша чакаа поне 2000 водачи от българските диаспори

Калоян Паргов: Предсрочни догодина избори са неминуеми

Предупредителен код заради очакваните валежи в 20 области утре

Дубайските полицаи се качват на летящи мотори (ВИДЕО)

Риалити звезда се сгоди за милионерски син Пенелопе каза “да” на Иван Динев

Филмът за Силвио Берлускони препуска към екрана Режисьор е майсторът Паоло Сорентино

70 задържани на протест заради климатичните промени в Лондон

Георги Мамалев: Протестите няма да доведат до нищо добро

Сергей Лавров: „Турски поток“ може да мине през България и Сърбия

Националните недоволни от съдията срещу Кипър: Трябваше да ни даде още две дузпи Според тях, шведският рефер е трябвало да отсъди поне още две дузпи

Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Държавата готви нови мерки за безопасност на асансьорите

Сайтът на парламента е недостъпен

Двигател V8 и 435 коня за градски Aston Martin Дребосъкът Cygnet се превърна в свиреп "звяр"

cygnet_v8_9-jpg

 

8 цилиндъра и 435 конски сили са последното нещо, което може да се очаква от малка градска кола с дължина три метра. Инженерите на Aston Martin направиха неочаквани трансформации в слабо популярния модел Cygnet, за да задоволят каприза на един свой клиент. Автомобилното „джудже” получи гигантстския двигател V8 с работен обем 4,7 л на мястото на скромното си стандартно моторче с мощност 98 конски сили.

 

cygnet_v8_8-jpg

 

С могъщия „осмак” от Aston Martin Vantage малкият Cygnet се превръща в изключително колоритна и бърза кола. Градският „мъник” е оборудван с ролбар за защита на водача и пътника. Каросерията е преработена, за да побере четири цилиндъра повече в двигателния отсек. Задните седалки са премахнати, променена е и конфигурацията на тунела за трансмисията. Кокпитът е оформен по изцяло нов начин, като са монтирани две спортни кресла Recaro с четириточкови предпазни колани.

 

55-1-6kol

 

Окачването и задвижващата система са взаимствани от Vantage, както и моторът. На мястото на багажника е инсталиран голям горивен резервоар. Мощността на двигателя се предава с карданов вал на задните колела през 7-степенна автоматична трансмисия. В разширените калници се въртят 19-инчови гуми вместо стандартните 16-инчови. Спирачните апарати са с дискове 380 мм отпред и 330 мм отзад, а под задната броня излизат две солидни ауспухови тръби.

 

55-2-6kol

 

 

Собственикът на наточения Cygnet е хвърлил луди пари за трансформацията, защото има намерение с тази градска кола да натрие носовете на баналните поршета и ферарита в състезанието за джентълмени на фестивала на скоростта в Гудууд. Тунингованият „дребосък” ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и развива максимална скорост 274 км/ч. В стандартното си изпълнение обаче Cygnet е далеч по-скучен автомобил, технически близнак на Toyota iQ. От него са произведени само 800 екземпляра в периода 2011 – 2013 г. Спреният от производство автомобил днес се котира на колекционерския пазар за около 45 000 евро при номинална цена от 38 000 евро.

cygnet_v8_12-jpg

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.