На 9 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 09.12.2019

Financial Times: България привлича рекордни технологични инвестиции София има потенциал за технологичен център

Почина актьорът, изиграл Голямото пиле от „Улица Сезам“

Откриха нарушения в 37 автошколи в Пловдив

Външният министър на Украйна оповести каква позиция ще защитава Зеленски в Париж

Еврокомисарят по икономика иска разхлабване на бюджетните правила в ЕС

Художествената академия остава без голи модели заради липса на пари

В Сараево отмениха публичните прояви заради мръсния въздух

Сидеров: Каракачанов и Симеонов изнудиха ГЕРБ за пари за партиите, вместо за пенсии

Богат урожай, малко зрители И този „Златен ритон“ доказа, че документалното и анимационното ни кино си струват правенето и гледането, дори с излишните дължини

Дерат седем кожи за Нова година у нас Двойно по-евтин ни излиза празникът при съседите

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 9 декември 2019

Горя стая на общежитие в „Студентски град”

Война между погребалните агенции в Стара Загора

Двигател V8 и 435 коня за градски Aston Martin Дребосъкът Cygnet се превърна в свиреп "звяр"

cygnet_v8_9-jpg

 

8 цилиндъра и 435 конски сили са последното нещо, което може да се очаква от малка градска кола с дължина три метра. Инженерите на Aston Martin направиха неочаквани трансформации в слабо популярния модел Cygnet, за да задоволят каприза на един свой клиент. Автомобилното „джудже” получи гигантстския двигател V8 с работен обем 4,7 л на мястото на скромното си стандартно моторче с мощност 98 конски сили.

 

cygnet_v8_8-jpg

 

С могъщия „осмак” от Aston Martin Vantage малкият Cygnet се превръща в изключително колоритна и бърза кола. Градският „мъник” е оборудван с ролбар за защита на водача и пътника. Каросерията е преработена, за да побере четири цилиндъра повече в двигателния отсек. Задните седалки са премахнати, променена е и конфигурацията на тунела за трансмисията. Кокпитът е оформен по изцяло нов начин, като са монтирани две спортни кресла Recaro с четириточкови предпазни колани.

 

55-1-6kol

 

Окачването и задвижващата система са взаимствани от Vantage, както и моторът. На мястото на багажника е инсталиран голям горивен резервоар. Мощността на двигателя се предава с карданов вал на задните колела през 7-степенна автоматична трансмисия. В разширените калници се въртят 19-инчови гуми вместо стандартните 16-инчови. Спирачните апарати са с дискове 380 мм отпред и 330 мм отзад, а под задната броня излизат две солидни ауспухови тръби.

 

55-2-6kol

 

 

Собственикът на наточения Cygnet е хвърлил луди пари за трансформацията, защото има намерение с тази градска кола да натрие носовете на баналните поршета и ферарита в състезанието за джентълмени на фестивала на скоростта в Гудууд. Тунингованият „дребосък” ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и развива максимална скорост 274 км/ч. В стандартното си изпълнение обаче Cygnet е далеч по-скучен автомобил, технически близнак на Toyota iQ. От него са произведени само 800 екземпляра в периода 2011 – 2013 г. Спреният от производство автомобил днес се котира на колекционерския пазар за около 45 000 евро при номинална цена от 38 000 евро.

cygnet_v8_12-jpg

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.