Почина дългогодишен шеф на РПУ Слънчев бряг, топполицаят Стайко Манев

Строят автомагистрала по Е-79 от Видин до Монтана

Част от тавана на метростанция „Западен парк” падна (СНИМКИ) Няма пострадали хора

Поставиха 725 нови контейнери в половин Шумен

Изправят пред Темида мъж, убил с нож брат си Обвиняемият редовно малтретирал и 88-годишната си майка

435 нови медици се дипломираха днес (СНИМКИ)

„Милан“ проучва Кирил Десподов

Потомка на търновски търговци направи ценно дарение на Историческия музей в Габрово Музеят получи мостра от плат, произвеждан от фабрика „Принц Кирил” АД

Мобилизация в Детското отделение на болницата в Горна Оряховица заради грипа

МРРБ започна проверка на обекта за дублиращо аварийно водоснабдяване в Хасково

Декларация от Национално сдружение на частните болници в България: И вие ли мислите така?

БДЖ пуска допълнителни места във влаковете за фестивала „Сурва“

Разследват смъртта на работник в пункт за скрап

Нено Димов: Нямаме притеснения, свързани с прогнозата за времето

13 483 са жертвите на тероризъм през миналата година Това е най-малкия брой от 2009 г. насам

Двигател V8 и 435 коня за градски Aston Martin Дребосъкът Cygnet се превърна в свиреп "звяр"

cygnet_v8_9-jpg

 

8 цилиндъра и 435 конски сили са последното нещо, което може да се очаква от малка градска кола с дължина три метра. Инженерите на Aston Martin направиха неочаквани трансформации в слабо популярния модел Cygnet, за да задоволят каприза на един свой клиент. Автомобилното „джудже” получи гигантстския двигател V8 с работен обем 4,7 л на мястото на скромното си стандартно моторче с мощност 98 конски сили.

 

cygnet_v8_8-jpg

 

С могъщия „осмак” от Aston Martin Vantage малкият Cygnet се превръща в изключително колоритна и бърза кола. Градският „мъник” е оборудван с ролбар за защита на водача и пътника. Каросерията е преработена, за да побере четири цилиндъра повече в двигателния отсек. Задните седалки са премахнати, променена е и конфигурацията на тунела за трансмисията. Кокпитът е оформен по изцяло нов начин, като са монтирани две спортни кресла Recaro с четириточкови предпазни колани.

 

55-1-6kol

 

Окачването и задвижващата система са взаимствани от Vantage, както и моторът. На мястото на багажника е инсталиран голям горивен резервоар. Мощността на двигателя се предава с карданов вал на задните колела през 7-степенна автоматична трансмисия. В разширените калници се въртят 19-инчови гуми вместо стандартните 16-инчови. Спирачните апарати са с дискове 380 мм отпред и 330 мм отзад, а под задната броня излизат две солидни ауспухови тръби.

 

55-2-6kol

 

 

Собственикът на наточения Cygnet е хвърлил луди пари за трансформацията, защото има намерение с тази градска кола да натрие носовете на баналните поршета и ферарита в състезанието за джентълмени на фестивала на скоростта в Гудууд. Тунингованият „дребосък” ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и развива максимална скорост 274 км/ч. В стандартното си изпълнение обаче Cygnet е далеч по-скучен автомобил, технически близнак на Toyota iQ. От него са произведени само 800 екземпляра в периода 2011 – 2013 г. Спреният от производство автомобил днес се котира на колекционерския пазар за около 45 000 евро при номинална цена от 38 000 евро.

cygnet_v8_12-jpg

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.