Илияна Йотова: Предизвикателството пред политиците и държавниците е да върнат доверието на хората

Суичър на Burberry подтиква към самоубийство

Пиян с 2,42 промила удря в главата и рита полицай в Хасково

Министър Маринов и турският му колега оцениха високо сътрудничеството в борбата с трафика на наркотици

Граждани плащат данъци като търговци

Младен Маринов: Афганистанските граждани са основна нация, подаваща молби за убежище у нас

Парламентът прие процедурни правила за избор на нова ЦИК

Министър Вълчев: Няма предпоставки за затваряне на училища заради ситуацията с морбилите

Депутатите гласуваха оставката на Карина Караиванова от поста председател на КФН

Брутални „баварци“ нанасят двоен удар Редови 6-цилиндров мотор генерира двигателна сила като за по-голям V8

„Кауфланд” изтегля от продажба опасна детска дрънкалка Клиентите могат да върнат закупения продукт, а сумата ще бъде възстановена

Бебе на четири месеца е прието в болница в Хасково със съмнение за морбили

Шумен чества Панчо Владигеров с концерти, изложби и конкурс На 13 март внуците на твореца и Стунджи свирят със Симфониетата

Автобус с 35 пътници пропадна в канавка край Пловдив Пътят му бил засечен от микробус, няма пострадали при инцидента

Мъж тормози съседите си в столичния квартал „Гео Милев“, заплашва и удря с тесла по вратите на апартаментите

Най-бързият сериен Volkswagen Без ограничител на скоростта моделът развива 270 км/ч

db2018au00400_small

Най-бързият сериен Volkswagen ще бъде Golf, който развива 270 км/ч. При всички други модели на германската марка максималната скорост е електронно ограничена най-високо до 250 км/ч. Високоскоростният VW ще бъде представен като концепт на традиционния тунинг фестивал на езерото Вьортерзее в Австрия и се очаква да излезе на пазара до края на годината. Автомобилът носи името Golf GTI TCR, като TCR идва от едноименните състезателни серии, от които са взаимствани някои компоненти и технологии.

Серийно новият Golf GTI TCR ще разполага с функции за заключване на диференциала на предния мост, 7-степенна автоматична DSG трансмисия и мощност от 290 конски сили. Двигателят е бензинов с турбо пълнене и обем 2,0 л. За по-доброто му охлаждане служат два допълнителни радиатора, а за отвеждането на отработените газове и за подобаващия звук се грижи изпускателна система от титан. Както подхожда на спортен автомобил, седалките са дълбоки с големи странични опори и облицовка от алкантара. Ефектните екстериорни елементи като спойлера и предната „престилка“ не само правят външния вид по-атрактивен, но и подобряват аеродинамиката.

db2018au00409_small

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.