Отношението към сервирането е отношение и към клиента

„Любовта винаги е била водеща – на ресторантьорите към клиентите им, на шеф-готвачите към храната“- споделя Мария Николова, собственик на ReSol (Restorant Solutions) – компания лидер в ресторантското оборудване. Вдъхновението, както на ресторантьорите, така и на шеф-готвачите, бе водещо и в успешното представяне на компанията на международното специализирано изложение СИХРЕ, по време на което ReSol представи новите тенденции и линии прибори, както и препоръки в композирането на кетъринг.

Бизнесът на ReSol стартира почти случайно, когато Мария се е заела със задачата да помогне в набавянето на специални прибори за сервиране в заведение от висок клас. С проучването започва да се интересува от водещите световни тенденции и открива производители, които са непознати в България. Предизвиква интереса на ресторантьорите. Така през 2014 г. се ражда идеята, наречена ReSol (Restorant Solutions) – нова услуга, предоставяща на собствениците на заведения и специалистите в ресторантьорския бранш разнообразен избор от качествени продукти.

Специализираната във внос и търговия на едро с пособия най-вече от порцелан компания бързо се подрежда в лидерските позиции в бранша. По време на представянето си на СИХРЕ 2017 всички посетители и гости се запознаха с водещи специалисти, за които красивата маса е задължителна част от имиджа на ресторанта и основен белег на класата на заведението. Компанията представи разнообразни видове оборудване и идеи за сервиране при специални поводи – сватби, официални вечери и коктейли. Основна идея и цел на специалния уъркшоп на тема „Виртуози в сервирането“ беше акцентът, че модерирането на масата и начинът, по който се предлага храната, са от огромно значение не само за официални събития, но и в семейна или неформална среда.

ReSol представиха два фокуса - от една страна, към шеф-готвачите в реномираните ресторанти, които имат нужда от най-висок клас оборудване и голям брой прибори, за да разкрият имиджа и класата на заведението си, от друга, към собствениците на заведения, представяйки достъпни и лесни предложения за модериране. Важен акцент беше декорирането на здравословни храни при подготовката на детско парти, така че приготвените ястия и продукти да са атрактивни и интересни и за деца.

„Виртуози в сервирането“ представи три линии на презентиране - „Красива блок маса“, „Изкусителен кетъринг“ и „Индивидуалното сервиране“, а участниците бяха собственици на ресторанти, готвачи, както и сервитьори. Събитието представи и четири нови серии на италианския производител Tognana – черна, сиво-мраморна, опушено кафява и синя, носещи имената на четирите сезона. Декорациите, предложени за блок маси и дизайн на кетъринг, включваха разнообразни аксесоари - кошнички, дървени дъски, медни малки съдчета, каменни плата, цветни съдчета и много други.

ReSol е първият вносител за България на порцелан с нечупливи ъгли на Bonna, както и на аксесоари за сервиране, блок-маси и кухненски принадлежности от APS, Utopia, Dalebrook. Компанията предлага на българския пазар и порцелан от GBenedikt, Dibbern, Langenthal и Utopia.

Figgjo Норвегия – акцент в портфолиото на ReSol, представят порцелана в друга светлина - една чиния може да бъде направена в над 25 цвята, без това да изисква огромно количество от ресторантите. Което означава, че всеки един ресторант може да избере своя цвят според интериора и така да има своите уникални чинии. ReSol предоставя прибори за хранене от марката Sola Switzerland, които покриват разнообразна гама - както на много дизайнерски прибори, така и на класически варианти, и осигуряват на огромните хотели бюджетен вариант за блок маси. Изделията от стъкло са на световните брандове La Rochere и Italesse.

Компанията ReSol е приела за своя мисия да разкрие значението на приборите и аксесоарите за сервиране в заведението. Мария Николова споделя, че то е важно за всеки собственик на ресторант или шеф-готвач, за да се пресъздаде тяхното отношение към храната и обслужването на клиентите. „Ресторантьорският бизнес претърпя огромни промени през последните години и хората излизат не просто да се нахранят, а да изпитат удоволствие от неща, които не могат да си приготвят вкъщи – храна, обстановка, подредбата на масата – всичко това прави атмосферата в заведенията уникална.“ А резултатът се чете в доволните очи на клиентите.

 

Как е създадена компанията ReSol?

https://youtu.be/gAkcyzH0SCY?list=PLJ65RaN9NgmCR8POt2RKSzFLYQMt-bxbG

Коментари

Задължително поле