Доналд Туск е новият председател на ЕНП

Американският държавен секретар Майк Помпео е похвалил България за сделката за F-16

Бойко Борисов е благодарил на Манфред Вебер за призива му да се свали мониторинга върху България

Москва върнала на Украйна повредени кораби

Борисов: С Ангела Меркел вярваме, че ЕНП трябва да запази лидерските си позиции в ЕС

Премиерът Борисов е поканил Себастиан Курц в България

Свалките пречат на успеха в тениса

5 години плащаме за отнето предимство Цената на „Гражданска” ще нарасне с 240% за няколко бири

БАБХ изтегли от пазара пушена скумрия и домашен свински суджук заради листерия

Дервиши се завихрят в НДК „Сема” - ритуал и спектакъл в едно

Под земята печатат нови паспорти До края на годината се разбира кой ще прави картите с чип

Признаване на разходи за служебен автомобил

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 21 ноември 2019

Борисов: С Кириакос Мицотакис сме единодушни, че ЕС трябва да се разширява

Борисов към Естер де Ланге: Благодаря ти, че се увери на място колко добре пазим границата на ЕС

Правим секс, докато шофираме

Така ще пътуваме в недалечно бъдеще – обръщаш седалките с гръб към посоката на движение и гледаш полегнал филм на големия екран на мястото на задното стъкло.

Автономните коли вдигат самолета и употребата на алкохол

Няма шега, няма измама: “Скоро всички ще можем да правим секс по време на шофиране.” Констатацията е на сериозния германски всекидневник “Велт” по повод стремглавия напредък на автомобилните технологии. И наистина – колите вече не са това, което бяха. От машини за управление от човека се превръщат в компютри, които вършат всичко сами. Електронните системи поемат все повече от функциите на водача – поддържат лентата, дистанцията и скоростта, разпознават пътните знаци и спазват ограниченията, превключват предавките и светлините, откриват места за паркиране и вкарват прецизно автомобила в тях, спират и потеглят в задръствания, предотвратяват сблъсъци, пазят пешеходци и животни на пътя. Вече са в напреднала фаза на развитие първите автономни модели, които ще се движат сами без командите на шофьора. Тази тенденция не се харесва на карачите – какъв е смисълът да имаш бърза кола и да оставиш компютъра, а не ти да дърпа юздите на стотиците коне под капака? Функцията за автономно движение в автомобила обаче има и добри страни. Ето две от тях.
Първата – водачът може да се почерпи и после да се прибере с колата до вкъщи, без да върти волана и да натиска педалите. Проучване в САЩ показва, че ако всеки активен шофьор си позволява по едно питие седмично повече, оборотът на алкохолната индустрия ще скочи със 100 млн. долара. Наздраве!
Втората – по време на пътуване водачът може да дремне, да прочете вестника, да се рови в интернет, да гледа филм на таблета, да полегне на седалката и да прави каквото си иска. Включително секс, при това напълно безопасен за останалите участници в движението (а за тези в любовната игра зависи от тях самите). Честито!

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.