Министър Ангелкова отива в Созопол заради дигата на Централния плаж

Калфин: Най-лошото за един пенсионен модел е той да се променя често

Бивша адреналинка е новата „Мис България” Радинела Чушева е завършила журналистика

Близо 8000 лева бяха събрани от концерт за лечението на 20-годишния Димитър

Местят спирка „Хлебозавода“ заради строеж на трафопост

Започват археологически проучвания по трасето на магистрала „Европа“

Задържаха подпалвач, причинил щети за над 50 000 лева

Сняг на Витиня, Петрохан и Юндола

Здравето на 80% от децата по света под заплаха

Започва поетапно осветяване на пешеходните пътеки в Горна Оряховица С приоритет са тези пред училищата и на възлови кръстовища

Оксфордският речник обяви за дума на 2019 г. „climate emergency“

Крадци задигнаха 20 тона шоколад заедно с камиона

4Magic „В час по интелектуална собственост“: Авторските права са вселената на артиста! Проектът на БАМП и Министерство на културата срещна поп групата с възпитаници на училищата по изкуствата в Пловдив

Темида разпореди съдебно-графическа експертиза по делото за избор на кмет на Горна Оряховица Анализите ще изследват подписите в личния картон на избрания градоначалник

Започна третият етап от Акция „Зима“, следят за техническата изправност на автомобилите

Трабантите поскъпват Средната цена за двутактов "звяр" е 4200 евро

60 години след пускането на първия сериен „Трабант“, оцелелите до наши дни екземпляри достигат рекордни цени в своята родина Германия. Най-популярният модел Trabant 601 (произвеждан от 1964 до 1991 г.) се котира много високо в немските автокъщи. Средната възраст на продаваните автомобили е 32 години, а средната цена – 4200 евро. Като нов един трабант е струвал в бившата ГДР около 10 000 източни марки, които преизчислени се равняват днес приблизително на 1700 евро.

В Германия са останали регистрирани по-малко от 35 000 трабанта в движение, които се превръщат в колекционерски автомобили и забележителности от времето на някогашната ГДР. Димящият двутактов „звяр“ с двуцилиндров двигател с мощност 26 к.с., въздушно охлаждане и „картонени“ калници е произведен в 3 милиона екземпляра. Малкото останали трабанти в България се предлагат на цени между 300 и 1200 лева.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Самите германци наричаха трабанта и варбурга съответно пръдливия Ханс и миризливия Вили! Интересно след като забранят дизеловите двигатели, каква ще е съдбата на пушещото двутактово чудо?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.