Иран е освободил плаващия под британски флаг танкер „Стена имперо“

Рибарите: Попчето смени паламуда край Бургас

Наш боксьор загина на ринга

Съмнителен пакет затвори летището в Манчестър

Повече от 340 вторични труса в Албания В събота в страната бяха регистрирани земетресения с магнитуд 5,6 и 5,3 по Рихтер

55 маломерни паралелки в община Търговище Недостигът на деца за нормални класове общо е 271

Фестивал на любителски театри стартира в Лом

25 българи оставени от Wizz Аir на летището във Франкфурт Сред зарязаните пътници е и двукратният световният шампион по културизъм Христомир Христов от Велико Търново

Бързият влак от Бургас за София аварира край Твърдица заради повреда в локомотива

Експерт: Фалитът на „Томас Кук“ ще се отрази и на българския туризъм

Премиерът откри 75-тото издание на Международния технически панаир в Пловдив (ВИДЕО) Държавата прави всичко, което зависи от нея за икономическия просперитет, заяви Борисов

Арестуваха мъж с немски бус, пробвал да подкупи катаджии

250 дка смесени гори пламтят до границата със Сърбия

Борисов в Пловдив: Милиони наляха от Америка за България в различни обекти (ВИДЕО)

Отстраниха от длъжност кардиолога, поставял стентове на здрави сърца

Фейсбук и Туитър променят правилата си за политически реклами

Фейсбук и Туитър обявиха снощи промяна в правилата си, предаде Асошиейтед прес.

Туитър заяви, че рекламодателите, платили за политически реклами за САЩ ще трябва да се идентифицират и да доказват, че се намират в страната, като предоставят проверен адрес за кореспонденция. Новите правила ще се отнасят до всички реклами, които може да повлияят на резултатите от избори. Гугъл и Фейсбук вече обявиха подобни мерки за проверка, готвейки се за изборите в САЩ в средата на президентския мандат на Доналд Тръмп.

Снощи Фейсбук съобщи, че ще разширява изискванията си към рекламите, които засягат разделящи обществеността въпроси като контрола над оръжията и абортите, дори ако самите реклами не подкрепят конкретен кандидат. Когато потребителите кликнат върху подобна реклама, ще бъдат отвеждани на страница с допълнителна информация, включително колко хора са видели рекламата и кой е платил за нея.

Върховният съд на американския щат Калифорния постанови, че социалните медии ще трябва да предават публично достъпната информация за потребители, ако тя се изисква в съдебни дела, предаде Асошиейтед прес.

Адвокати на социалните медии твърдяха, че законите за защита на личните данни не позволяват това и че ответниците по подобни искове имат други начини да се сдобият с информацията. Върховният съд се намеси, след като ответник, обвинен в убийство в Сан Франциско, поиска видеозаписите и други данни, публикувани в социалните медии Фейсбук и Инстаграм от жертвата и един от свидетелите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.