Проф.Венцислав Вълчев е новият ректор на Техническия университет -Варна

Виктор Юго бил сексуален ненаситник На 83 години правел любов по осем пъти на ден

Хиляди излязоха на протест в Лондон заради Брекзит

Зам.-министър Ваня Колева подава оставка по искане на премиера Борисов

Представиха зехтин от маслинови дървета на над 1500 години на изложение в Търново Продуктът е мощен антиоксидант и се ползва освен в кулинарията, но и като лекарство

НАСА показа големия метеор над Берингово море

Съдиите в Търновско правораздават в тесни стаи, в Елена се отопляват на твърдо гориво 15 съдебни служители работят в едно помещение в Окръжния съд в Старата столица

Цецка Цачева: Съвестта ми е чиста, не желая създалото се напрежение да се пренася върху работата на правителството Премиерът е приел оставката й

Адвокатите на „Артекс“: Сделката с Цветанов е законна и нормална

Елена Йончева: Борисов носи лична отговорност за корупцията в България Оставки да подадат и Цветанов, Рашидов и Колева

Кола блъсна две деца край парк в столичния квартал „Света Троица”

Красимир Каракачанов: Оставката на Цецка Цачева няма да е проблем за стабилността на правителството Вицепремиерът не може да каже дали и Цветан Цветанов трябва да подаде оставка

Илияна Йотова: Оставката винаги е индивидуален акт, надявам се, че госпожа Цачева разбира какво прави

Забраняват достъпа на „жълти жилетки“ до „Шанз Елизе“

23-годишна шофьорка пострада при катастрофа край Благоевград

Хибридни вариации Honda CR-V избира автоматично най-подходящия режим на движение

Хибридният модел на новото поколение Honda CR-V пристигна в България непосредствено преди старта на продажбите в Европа. Най-ниското ниво на оборудване Comfort е с предно предаване, а най-високото Prestige е с двойно предаване. За останалите две нива на оборудване Style Plus и Premium купувачите могат да избират между двата варианта – с две или четири задвижващи колела.

Хибридната система на CR-V се състои от 2,0-литров бензинов двигател i-VTEC с мощност 145 к.с. и два електромотора. Единият електромотор е с мощност 184 к.с. Той има двойна роля – задвижва автомобила или генерира електроенергия, тъй като е свързан с електрическия мотор-генератор. Последният на свой ред създава електроенергия, а тя се добавя в акумулаторните батерии и така автомобилът се движи в електрически режим и ускорява много бързо.

Предавателната кутия не е конвенционална, а функционира чрез компактен агрегат, който осигурява директна връзка между завижващите части и плавното предаване на въртящия момент. Едностепенният съединител е с фиксирано предавателно отношение.

Възможни са три режима на движение – напълно електрически, хибриден (ползва се електроенергията от генератора към задвижващия мотор, допълнително количество идва от батериите) и режим с превес на бензиновия двигател. Не съществува бутон за смяна на различните режими, тъй като системата изчислява прецизно кой е най-подходящият в съответния момент.

В електрически режим бензиновият двигател не работи, а в хибриден той осигурява енергия за електрическия моторо-генератор, който на свой ред отдава мощност към задвижващия електромотор. Излишната мощност се връща обратно през генератора и дозарежда батериите. В нормален режим колелата са задвижвани от бензиновия двигател, като при необходимост допълнителна мощност идва от електромотора.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.