Западът против глобализацията И Путин няма да участва в срещата в Давос

Задължават със закон президента на Киргизстан да носи националната шапка

Георг Георгиев: Поне година таксите за българите във Великобритания няма да бъдат променяни

5-годишно дете почина от пневмония след прекаран грип

Ципрас: Македонците разграничават своята идентичност от древногръцкото наследство

Транспортната комисия в ЕК решава за бъдещето на пакета „Мобилност“

ЕС отхвърля възможността за преговори с Лондон по сроковете на предпазния механизъм

Седмица на македонското кино стартира в София

Красиви изпълнения на кънки откриха ледената пързалка в Благоевград (СНИМКИ)

Талибаните и специалния пратеник на САЩ разговарят в Катар

Москва обеща ответни действия заради новите санкции на ЕС по случая „Скрипал

МВР: Шофирайте с повишено внимание в района на Ихтиман по АМ „Тракия“

Илюзията „Титаник“ никога не потъва Премиера в сатирата на пиеса от Христо Бойчев

Фалшификации с ТЕЛК разкрити от прокуратурата МВР и НОИ (обзор) Пенсионери по инвалидност не знаели от какво са болни

Два кораба горят в Керченския проток (ВИДЕО)

1500 кубика са достатъчни Mercedes налага нови двигатели

Mercedes-Benz C-Klasse Cabriolet (A 205), 2018

За новия летен сезон Mercedes пуска преминалите през фейслифт кабриолет и купе на С-класата. Във външния вид промените са козметични, докато техническият ъпдейт е по-сериозен. В електрониката е добавена функция за автоматично адаптиране на скоростта към пътните условия съобразно данните от навигацията при включен круиз контрол.

Mercedes-Benz C-Klasse Cabriolet (A 205), 2018

Купувачите могат да поръчват като опция дигиталeн кокпит като в S-класата от два съединени цветни монитора, всеки с диагонал 12,3 инча. Под капака се монтира ново поколение бензинов двигател с 4 цилиндъра във варианта С 200. С работен обем 1,5 л моторът генерира мощност 184 конски сили, като се съчетава със задно или с двойно предаване. Нова за C 200 е и 48-волтовата мрежа за стартер-генератора, който се върти от ангренажния ремък.

Mercedes-Benz C-Klasse Cabriolet (A 205), 2018

48-волтовата система и технологията за „мек хибрид” EQ-Boost намаляват консумацията на гориво и осигуряват по-комфортно и динамично пътуване. При ускорение за кратко време се осигурява допълнителен ресурс от 14 конски сили. В дизеловата версия 220 d се вгражда също нов двигател с обем 2,0 л и мощност 194 конски сили, който консумира под 5 л на 100 км. Върховите изпълнения AMG 43 4MATIC се задвижват от 3,0-литров мотор V6 с 390 коня.

Mercedes-Benz C-Klasse Cabriolet (A 205), 2018

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Малкия мотор е на Рено. Това за търсачите на евтини френски коли е позната беля. Такива се ползват и във Вито 109 и 110.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.