ДАЗД пуска чат приложение за разговор и консултации с деца

ДАЗД пуска чат приложение за разговор и консултации с деца

Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) започва чат приложение за разговор и консултации с деца, съобщиха от пресцентъра на Агенцията. Всеки вторник и четвъртък от 14:00 до 16:00 часа експерти ще бъдат на разположение, за да отговорят на въпросите им. Чатът ще бъде достъпен за всяко дете през официалната интернет страница на Националната телефонна линия за деца на ДАЗД – 116111.bg.

Анализите на данните от обажданията на телефон 116111 показват немалък брой мълчаливи позвънявания. Най-често те са свързани със страх и притеснение за разговор, но в същото време показват и необходимостта за споделяне. По думите на специалистите чат приложението е още по-лесен и достъпен вариант за тези деца, така че да получат подкрепа.

Както и при обаждане на Националната телефонна линия за деца, така и при свързване в чат приложението, разговорът е анонимен и напълно безплатен.

По данни на ДАЗД от началото на годината на телефон 116111 са получени над 13 500 обаждания. Над 4000 са проведените консултации, като близо 2300 от тях са с деца.

Най-четени