На 19 юни 2018 да почерпят

Крал Кейн изведе Англия до драматичен успех

Младежи работят и почиват в луксозни морски хотели Холдингът „Виктория груп“ се грижи за възпитаници от дома „Майка Терезия“ и ателие „Прегърни ме“

Тръмп разпореди създаването на космическа армия

СЗО обяви геймърството за психично разстройство

Пороят отряза достъпа до кюстендилски села

Кралският монетен двор с менте филиал в село Първенец (ОБЗОР) Бандата секла по 2 британски паунда с отлично качество

Бебе се роди във френски влак, ще се вози безплатно 25 години

Иван Дреновички: Имаме една от най-ниските цени на газа в ЕС

Емануела е за купона в Слънчака

Финландски депутат беше осъден за сексуален тормоз над колежка

Фандъкова: Получени са над 300 сигнали за аварии и завирявания

Камион се заби в цех край Е-80, шофьорът загина

МВР: 172 сигнала са постъпили заради пороя в София Няма преливания на реки, язовирите се изпускат контролирано

200 лв. глоба за шофьор, свалил скоба от колата Промените трябва да бъдат гласувани от Столичния общински съвет

FLIRT прави дегустация в Кан

Марката представя ексклузивно на своите международни b2b партньори 24 различни вкуса

Общо 24 непознати у нас вкуса на водка FLIRT са включени в дегустация, която марката организира за посетителите на най-голямото и наложено в алкохолния бранш световно изложение TFWA’15. Парти водката е подготвила флеър шоу с професионални бармани, които да посрещат всеки от гостите й, с които партнира на над 83 пазара на 5 континента. Освен тях, невероятните вкусови комбинации ще опитат и всички потенциални партньори, заявили желание за среща с представителите на марката в Кан.

Палитрата от вкусове е цялото портфолио на FLIRT, което компанията производител разработва в отговор на желанията и спецификите на различните международни пазари, на които присъства. Те не са налични в България, но могат да се открият в Холандия или Чехия дори. Именно това сериозно продуктово присъствие и доказано качество отварят вратите на FLIRT за TFWA в Кан през 2014 г., с което марката получава световно признание за наложен, познат бранд и доказан по света партньор.

Изложението, което ежегодно се организира от Tax Free World Association (TFWA), предвижда да посрещне в рамките на 5 дни над 6000 представители на международни компании, търсещи нови партньорства и висококачествени продукти с добавена стойност. Асоциацията TFWA е основана през 1984 г. и от тогава работи в посока на развитие на световния duty-free и travel retail пазар, като ежегодно събира най-успешните марки в света под един покрив, за да представи техните топ продукти на международните си партньори. Самите изложители взимат участие в ползотворни конференции и уъркшопи, както и спомагат за изготвянето на задълбочени пазарни проучвания, с цел подпомагане развитието на бизнеса в тази насока.

Достъпът до Кан е изключително ограничен и за да бъде допуснат до участие всеки бранд трябва да достигне определен от организаторите ранг, съставен на база международно присъствие и търсене, пазарни резултати, доказано качество и куп други критерии. След като постигне поставените от световната асоциация цели, той може да кандидатства за участие, поради ограничените места и ексклузивността на изложението. Самото участие дава международно признание на всяка компания и нейните марки. То предоставя достъп до лидерите в индустрията от цял свят

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.