Гурме изкушения в OMV: Шеф Андре Токев с 5 сандвича за веригата бензиностанции

“Италиански” и “Вегетариански”

Когато шеф Андре Токев разказва как е създал петте гурме сандвича за веригата бензиностанции OMV у нас, човек е убеден, че това е най-забавната работа. Защото така я описва самият той. “Обожавам сандвичи и затова предизвикателството на OMV ми се стори интересно. Оказа се и забавление”, призна шеф Токев, докато представяше продуктите. Те са “Италиански”, “Баварски”, “Франкфуртер”, “Вегетариански” и “Сладък”.

“Приех поканата да подготвя новото меню със сандвичи, тъй като за мен OMV е символ на качество. През всички тези години като клиент на компанията, никога не съм останал разочарован от нивото на обслужване”, разказа Андре. “Ентусиазмът му бе огромен”, допълва Елка Станкова, ръководител на отдел “Негоривен бизнес”, и посочва, че майсторът предложил 8 вида сандвичи. Избраните 5 са по бензиностанциите от 1 март и продажбите надминават в пъти предварителните очаквания, посочва Станкова.

А това доказва правилността на решението на OMV да подмени портфолиото си точно с тези сандвичи, следвайки тенденцията за значително намаляване на дела на продаваните пакетирани и традиционни храни и за стремеж към здравословно хранене по света и у нас.

“Италианският” е приготвен с чиабата, зехтин екстра върджин, мортадела пистачо, салам, моцарела, песто, балсамик сироп, рукола, мариновани чушки. Във “Франкфуртер” шеф Токев е съчетал хлебче за хот дог, майонеза, кетчуп, кисели краставички, чипс лук, франкфуртер, а в “Баварския” - леберкез, немско кисело зеле, чипс лук, кайзер земел, мариновани чушки, зърнеста горчица и майонеза. Майсторът гарантира за високото качество лично, защото месните продукти са от българска фирма, работеща по негови рецепти. “Нямам любим сандвич, зависи от настроението и състоянието ми”, каза за “Труд” шеф Токев и обясни, че ако има нужда от по-лека храна залага на “Вегетарианския”. В него е използвал рустик багета от елда, кьопоолу, нахут, саламурено сирене, маслинова паста, магданоз и печени сусамени семена. Андре разкрива, че “Сладкият” сандвич е вдъхновен и от семейните следобеди през уикенда, когато с кафето върви нещо сладко. Така за OMV създава творението си от белгийска вафла, нутела и пудра захар.

За крайния резултат шеф Токев посетил 12 бензиностанции и с екипите тествал и избистрял детайлите. “Стъпка по стъпка, снимка по снимка”, допълва Андре и разказва, че дори се правели залагания кой ще е най-предпочитаният сандвич.

“Наблюдавайки реакцията на клиентите, дни след пускането в продажба на гурме сандвичите, вярваме, че това е само началото на едно успешно сътрудничество”, казва Петър Величков, управител на OMV България. Затова в компанията лидер в негоривния сектор планират през годината обновяване на портфолиото. И не смятат да отстъпват от доброто позициониране на пазара на OMV/VIVA, като гарантират, че клиентите ще получат гурме на пътя.

Коментари

Задължително поле