На 21 август 2019 да почерпят

Българин стана 7-и на световното по плуване

Испания прати военен кораб в Лампедуза, за да ескортира съд с мигранти

Сирийската армия блокира турски наблюдателен пункт

Роман Безяк: „Лудогорец“ е фаворит, но „Марибор“ не е за отписване

ТЕЦ „Бобов дол“ изгаря по 93 тона боклуци на денонощие

Русия показа най-новия си разузнавателен дрон (ВИДЕО) „Алтиус-У“ се управлява чрез спътников канал

Орлин Павлов в дует с Михаела Филева Записват песен към филма „Завръщане”

Хеликоптер се разби в Гърция, загинаха трима души

Сълзотворен газ, палки и водни оръдия срещу кюрдски демонстранти в Турция

Предлагат разредена белина като лекарство-чудо

Беларускиня с дебют в каяка за България

Меркел: Търсим решение за ирландската граница, без преразглеждане на споразумението за Брекзит

Втора клада под „Струма” готова да лумне всеки момент Планина от пластмаси продължава да е струпана на метри от обгорелите колони

Бундесбанк: Разликата между „старите” и „новите” членки на ЕС намалява

Как да заспим за миг с метода „4-7-8”

Когато човек е подложен на стрес, адреналинът в кръвта му се повишава и дишането става по бързо и учестено, което пречи на отпускането и заспиването.

Така нареченият метод „4-7-8” , който представлява лесно, но ефективно упражнение за дишане, осигурява мигновено успокоение на ума и тялото, и пренасяне в царството на сънищата.

1. Дишайте спокойно през носа за 4 секунди

2. Задръжте дъха си 7 секунди

3. Издишайте бавно през устата в рамките на 8 секунди

Резултатът от този метод е, че цялото тяло се отпуска. Той е подобен на анестезия и има огромен психически и физиологически ефект.

„4-7-8” се е използвал от йога културата в продължение на векове за постигане на медитация, преди харвардският доктор Андрю Вейл да започне изследване върху него. Това приложение на упражнението може да се използва и у дома за постигане на пълна почивка и отпускане.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.