Мента „Пещера“ лансира първия си нискоалкохолен микс

Новият продукт се разпространява в 330-мл-ови кенчета

 Емблематичната лятна напитка „Мента Пещера“ излиза на пазара в два нови вкуса Fresh Lime и Bitter Soda с нискоалкохолно съдържание. Готовите за пиене миксове се предлагат в удобни 330-мл-ви кенчета и вече могат да се открият по магазините, съобщиха от компанията-собственик на бранда VP Brands International.

Свежи вкусове за лятото

Разработването им е продиктувано от най-актуалните тенденции и предпочитания на клиентите. Те търсят свежи и леки напитки, които да могат да се консумират удобно и лесно навсякъде. Ментата традиционно се пие в активния летен сезон и най-често в комбинация с безалкохолна напитка. Така че готовите за пиене предложения със запомнящия се вкус на „Пещера“ предлагат точно това, коментираха от екипа на компанията.

Новите миксове са ключови и за развитието на VP Brands International. Кенчетата  „Мента Пещера“ правят дебют в категорията на нискоалкохолните миксове. Производителят е популярен на пазара и след лидерите в категориите ракия,  водка, уиски, мастика, и е първият от България, който пуска на пазара у нас нискоалкохолни продукти, базирани на мента (Spirits Based RTD). Очаква се и експорт за чужбина. „Вярваме, че нашите миксове „Мента Пещера“ ще повторят успехите ни и ще се превърнат в генератор на устойчив ръст за компанията не само на вътрешен пазар, но и на международен.“, коментираха от мениджмънта.

Свежите попълнения в портфолиото на „Мента Пещера“ ще се целят да привлекат активните хора на възраст 18-30 години от средните и големите градове.

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Гурме