Кристен Бел: Майките могат да бъдат страшно палави и секси

Кристен Бел е една от най-горещите актриси в момента. След ролите си във „Вероника Марс“, „Герои“ и „Клюкарката“, тя успя да си изкове репутацията на млада изпълнителка, която е едновременно забавна и физически атрактивна. Бел комбинира чувство за хумор с горещо тяло и солидна сексуална гравитация. Най-новият филм, в който тя разкрива разюзданата си страна е сезонната комедия „Палави мамчета по Коледа“.

В този филм Кристен повтаря ролята си на обсебената от своята работа майка Кики. Тя е черпила вдъхновение за изпълнението от собствения си живот на майка на дме деца. „Зад тази иначе палава, леко мръснишка и леко просташка комедия - „Палави мамчета по Коледа“ има наистина топло и емоционално ангажиращо послание. Важно е да се научим, че трябва да приемаме своите недостатъци и несъвършенства без да се стремим да бъде винаги перфектни. Това се отнася както за професионалното развитие, така и за личния живот. Семейната къща няма как да изглежда като извадена от страниците на лъскаво списание и просто няма смисъл да се опитваме да постигнем подобен резултат“, разказва Бел.

Тя се надява, че филмът ще успее да развесели публиката и да им припомни някои важни и вечни истини за отношенията между хората: „Моето мнение, че сюжетът и образите тук са замислени, развити, изградени и изиграни, така че да постигнат добро ниво на емиционална идентификация и да останат в съзнанията на зрителите. Няма значение, че не всяка жена е претрупана от работа и маринована в стрес майка. Всеки може да се сети за човек, който е приличал на този персонаж, за близък човек с подобни проблеми и личностни характеристики. Аз исках да се включа в дискусията за отношението към майките. За мен е важено да се подчертае, че майките не трябва да бъдат затваряни в кутийката на културния стереотип. Обществото трябва да приеме – ако случайно вече не го е приело – че жените с деца могат да играят различни роли. Могат да бъдат страшно секси, провокативни и забавни. Но доскоро беше табу да се правят подобни филмови портрети на майки. Имаше определено очакване за сериозност, сантименталност, задължителни условия за женственост, нежност и грижовност. Всичко това е много хубав, но ние искаме да кажем, че жената има и други роли в обществото и трябва да се радва на свободата да изразява себе си както намери за добре без да се притеснява за репутацията и позицията си, без да се страхува, че ще бъде отлъчена от така нареченото възпитано общество.“

Кристен Бел казва, че още не може да повярва, че подобен филм не се е появил много отдавна. „Тази история направо крещеше да бъде разказана на голям екран под формата на студиен филм, на сочен за широката мейнстрийм аудитория. Мога да говоря от първо лице за обществения натиск върху жените с деца. Още когато бях млада майка на две малки човечета го усещах. Също така бях наясно и с изначално комичната страна на това да си майка на малки деца. Хаос, анархия и постоянно миришеш на урина. В съвършенството няма нищо смешно, но в несъвършенството се крият тонове комедия. Това, в известен смисъл е есенцията на това да гледаш деца – постоянното изправяне пред проблеми, предизвикателства и проявления на дълбоко неперфектната реалност. Тези образи и техните житейски приключения имат много силна връзка с опита на нормалните хора и това е ценно“, разказва звездата.

На 37 години, Кристен Бел успя да се утвърди като една от най-интересните жени в Холивуд. Несъмнено най-голямото постижение на Бел в комерсиално и професионално отношение е озвучаването на принзеса Анна в „Замръзналото кралство“, който се превърна в масивен глобален хит и една от най-успешните анимации на всички времена. „Замръзналото кралство“ донесе над един милиард долара глобални приходи и бе определен като културно явление и кино събитие от безброй експерти и коментатори в индустрията.

В живота Кристен Бел няма нищо общо с привилигирования, пипнат персонаж на прекрасната принцеса. Тя не полага извънредно големи усилия да се презентира като изящна и твърде възпитана дама, често използва нецензурен, каруцарски език, не се притеснява от присъдите на другите върху собственото си поведение. Тя е органична, автентична и истинска. Тя не крие и личните си проблеми. Бел говори открито за своите проблеми с тревожността и периодите на депресия от миналото. Тя бе омъжена в продължение на 10 години за своя колега актьор Дакс Шепърд, с когото имат две дъщери. Момичетата обаче, твърди тя, изобщо не се интересуват от обстоятелството, че майка им е озвучавала принцеса в гигантски анимационен хит на „Дисни“.

Сега тя подготвя семейната къща за коледните празници. „Нашият дом понякога прилича на огромен склад за всякакви предмети. Ние сме художествени самодейци и сами правим празничната декорация всяка година. Давам на децата малко инструкции, много боички, маркери и пастели и ги оставям сами да измислят нещо готино и вдъхновяващо за Коледа и Нова година. После просто залепям творбите им по стените. Купуваме много съвпадащи си пуловери и пижами. Всичко е крайно декоративно. Доста често правенето на празнична декорация ни отхапва цялото време и дори забравяме да хапнем. Никакви помпозни вечери с много блюда и изобретателни сезонни рецепти. Пълен хаос, пълна свобода. Нямаме особено стриктен режим“, признава Кристен.

За Кристен Бел е много важно в основаната на романтичните отношения да стои автентичността. Тя смята човешките странности и ексцентричности за плюсове, а не за проблеми, които би следвало да се изчистят, за да работи връзката по-гладко.

„За мен е много мажно да оставиш пространство на човека до себе си да бъде истински и органичен, да му дадеш кислород, да му позволиш да сгафи, да се провали, да те разочарова. Разбира се, нещата не трябва тотално да излизат извън контрол, но свободата е висша ценност, а индивидуалността тряпва да бъде носещата колона на семейния живот. Не трябва да сме зомбита със стаден инстинкт, а отделни, различни, несъвършени човешки същества, които се опитват да балансират и когато успеят, разбират, че всичко си е струвало“, завършав Бел.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Интервюта