Tiffany & Co. ще предлага диаманти с ясен произход

Американската компания за луксозни бижута Tiffany & Co. обяви наскоро, че ще предоставя информация на клиентите си относно произхода на продаваните диаманти. Тези, които тежат повече от 0,18 карата, ще се предлагат на напълно прозрачен фон, позволявайки на купувачите да научат целият процес на производство. Ще се включва детайлна информация за точните места, където диамантите са били сортирани, изрязани, полирани, нивелирани и комплектовани.

Тази услуга е продължение на първоначалния еталон, заложен през 2019 г., когато всички украшения с един диамант на Tiffany & Co. започват да се продават със страната или региона на произход, от които са били добити. Тази информация ще продължи да бъде налична, само че към нея ще бъде добавено и „занаятчийското пътуване“. То ще бъде включено в сертификата на всеки камък на Tiffany & Co. и ще може да бъде показвано на бъдещите купувачи.

Всяка от двете инициативи се въвежда за първи път от бижутерия с размерите на Tiffany & Co. Бижутерийната индустрия се бори от години с проблеми, свързани с неяснота относно добиването на камъни, трудовите практики и устойчивостта. Дори когато вече се опитва да увеличи търсенето сред милениалите, най-младите от които започват да се сгодяват и търсят както годежни, така и сватбени пръстени.

Главният изпълнителен директор Алесандро Болиоло уверява, че въвеждането на новите правила няма да повлияе върху цената на диамантите, продавани от Tiffany & Co. Въпреки това „наистина ще промени стандартите на индустрията“. Болиоло отбелязва, че опитите на компанията за прозрачност ще имат особен отзвук сред младите потребители. „В миналото, ако вземете предвид родителите ни, са купували диамантени пръстени, защото такива са били правилата. Сега всеки може сам да реши, има опция или да купиш, или да не купиш. Стойността на нашата инициатива е огромна, защото е стимул за покупка. Вярвам, че тя може да убеди много клиенти да поръчат диамант, вместо да се откажат от него“.

Към момента Tiffany & Co. все още е в процес на присъединяване към дружеството LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, което я закупува за 16,2 милиарда долара през ноември 2019 г.

Най-четени