Очевидно е, че повече от изгодният договор за 100 милиона долара, който принц Хари и Меган Маркъл подписаха с Netflix, няма да бъде подновен, заради слабите рейтинги. Лошите отзиви след излъчването на кулинарното предаване на Меган, в което тя приготвяше странни ястия, смъмри гост, че я е нарекъл с фамилното ѝ име, и си измисли, че вече е Съсекс... ясно показват защо публиката реши да обърне гръб на бившата херцогиня.
Според източници, рейтингите на проекта „С любов, Меган“ са ужасяващи. Той дори не успя да влезе в топ 300 на най-гледаните предавания на Netflix през първата половина на 2025 г. Хари се представи още по-зле. Документалният му филм, който беше личен проект, се класира на 3436-то място, с едва 500 000 гледания.
Меган обяви втори сезон на „С любов, Меган“ веднага след излъчването на първия през март тази година, като част от сделка с Netflix за 100 милиона долара. Източник от стрийминг услугата обаче твърди: „Тази сделка е мъртва. Тя имаше всичко - името, платформата, медиите - и резултатите бяха ужасни. Те само чакат да приключи. Няма интерес към нищо ново.“
Mail Online разкри, че двама от най-изтъкнатите експерти по брандове в Северна Америка смятат, че Меган Маркъл е „измамница“ и че всичките ѝ по-нататъшни опити са просто начин да „изстиска“ славата, спечелена от брака с принц Хари, и да принуди хората да купуват нейните продукти.