Марк Рандолф, един от създателите на Нетфликс, разказва от първо лице историята на платформата. Той разкрива как една идея се превръща в концепция за печеливша компания. Заглавието на книгата е с хумористичен нюанс – „Това никога няма да стане“, а под заглавието разкрива същността ѝ „Раждането на НЕТФЛИКС и удивителният живот на една идея“. Книгата е едно от новите заглавия на издателство "Обсидиан".
Днес Нетфликс има над 150 милиона абонати и пазарна оценка от над 150 милиарда долара. От една страна книгата "Това никога няма да стане" разказва за основаването и развитието на компанията, а от друга дава отговор на редица фундаментални въпроси за всеки бизнес: Откъде да започна? Как да се справя с провала? Как да се справя с успеха? И какво точно означава успех?
Марк Рандолф разкрива пред читателите:
"В Силициевата долина обичаме хубавите истории за успеха. За идеята, променила всичко, за просветлението, получено посред нощ, за безкрайните разговори на тема: ами ако го направим по друг начин? Те са в унисон с романтичната ни представа за вдъхновението или гения. Ние искаме нашите Нютоновци да седят под дървото, когато ябълката падне. Искаме Архимедовци във ваната.
Истината обикновено е доста по-сложна. Истината е, че зад всяка добра идея стоят хиляди лоши. И понякога е много трудно да определим коя каква е. През 1997 г. аз знаех само, че искам да основа собствена компания и да продавам нещо по интернет. Изглежда невероятно, че от тези две желания се роди една от най-големите медийни компании в света. Но идеята за "Нетфликс" не се роди в момент на божествено вдъхновение, тя не се появи в готовия си вид - полезна, съвършена, непогрешима. Извървяхме дълъг път, затова сега искам да ви разкажа за всичко, с което се преборихме, и да споделя с вас всичко, което научихме."
Нетфликс e американска компания, доставчик на филми и сериали на основата на видео стрийминг (поточно видео). Основана е през 1997 г., а седалището ѝ се намира в Лос Гатос, Силициевата долина, щата Калифорния. Фирмата има над 193 милиона платени членства в над 190 страни със 140 милиона часа гледания на ден. Тя предлага на своите клиенти телевизионни сериали, документални и игрални филми в различни жанрове и на различни езици. Членовете могат да гледат колкото искат, по всяко време, навсякъде, стига да има достъп до интернет. Те могат да се забавляват, да спират и да възобновят гледането, без реклами или ангажименти.