Американският сайт за възрастни "Стрипчат" твърди, че е изпратил оферта до английския клуб от Висшата лига Евертън, в която предлага да стане носителя на правата върху името на новия стадион на "Карамелите".
Маркетинговата служба на споменатия сайт за възрастни разкри амбициозните си планове за опит за влизане във Висшата лига в имейл, адресиран до английските медии.
- След новината, че Евертън иска да продаде правата за именуване на своя нов стадион за 566 милиона долара, "Stripchat" официално удължава офертата си на стойност 20 милиона долара годишно, за да назове стадиона "Stripchat Sustainability" - каза ръководството на сайта.
Макс Бенет, вицепрезидент на "Стрипчет" за нови проекти, представи част от плановете, които тази компания възнамерява да реализира, в случай че офертата бъде приета.
- Stripchat официално разшири офертата към Евертън да бъде официален партньор за именуването на новия стадион на клуба. Ако нашето предложение бъде прието, ние ще положим общи усилия да го превърнем в най-прогресивния стадион в света – обеща Бенет.
Като част от споразумението, Stripchet казва, че ще гарантира, че стадионът ще се използва за провеждане на благотворителни събития от значение за компанията. Тези събития ще включват панели за сексуално здраве.
Говорителят на Евертън отрече да има каквото и да било предложение за име на новия стадион. При липса на действителна оферта, клубът отказа да направи официален коментар дали ще разгледат Stripchat като спонсор на стадиона, описвайки го хипотетично като „малко вероятно“.
Това не е първият път, когато Stripchat, компания за уеб камери за развлечения за възрастни, е подложена на критики заради своите „спортни амбиции“.
Твърди се, че през юли миналата година тя е изпратила оферта от 20 милиона долара, за да стане един от спонсорите на Ню Йорк Янкис, след като същият опит с Ню Орлиънс Сейнтс за преименуване на стадиона се провали и след като договорът на този клуб с компанията Мерцедес изтече.
"Стрипчет" опитаха същото с Интер в Милано, искаха реклама на фланелките на "нерадзурите", опитаха се да постигнат сътрудничество с Барселона за стрийминг на мачове и в същото време да помогнат на каталунците да задържат Лионел Меси.
Тъй като нито един от споменатите опити не е успешен и е трудно да се определи дали изобщо са съществували, не е трудно да се заключи, че този сайт за възрастни има изострено чувство за реклама. Тази платформа обикновено има 600 милиона влизания всеки месец и няма съмнение, че след тази реклама този брой ще нарасне.