Amazon MGM Studios пусна първия трейлър на психологическата драма „След лова“ от известния режисьор Лука Гуаданино, в която Джулия Робъртс се оказва в центъра на скандал #MeToo, който заплашва да унищожи кариерата и личния ѝ живот. Робъртс играе Алма, университетска професорка, която се озовава на личен и професионален кръстопът, след като най-добрата ѝ ученичка Маги (Айо Едебири) отправя сериозно обвинение срещу уважавания ѝ колега Хенрик, изигран от популярния Андрю Гарфийлд. Това събитие отключва лавина, която заплашва да разкрие мрачна тайна от собственото ѝ минало.
Филмът „След лова“ ще пристигне в избрани кина в Съединените щати на 10 октомври, а по-широкото разпространение е планирано за 17-ти. Очаква се лентата по-късно да бъде показана по Prime Video, въпреки че датата засега е неизвестна. След публикуването на трейлъра много зрители написаха в коментарите, че нямат търпение за филма, а някои прогнозират, че тази роля може да донесе на Гарфийлд номинация за „Оскар“.
„Един от филмите, които очаквам с най-голямо нетърпение тази година“, „Контрастът между начина, по който по-младото и по-старото поколение говорят и подхождат, е невероятен. Отличен сценарий“, „Тази роля може би ще донесе на Андрю номинация, но и победа“, „Лука Гуаданино е един от най-великите режисьори на днешния ден. Това е просто факт. Изглежда фантастично“, „Абсолютно всичко в този филм е феноменално“, са някои от коментарите.
Наскоро Джулия Робъртс отпразнува 35 години от премиерата на романтичната комедия „Хубава жена“ разказваща за връзка между бунтарски настроена улична проститутка и класен богаташ, станала грандиозен хит и поп-културна сензация. Участието във филма е творчески и търговски джакпот за младата тогава красавица Джулия. С бюджет от 14 милиона долара, филмът на Гари Маршъл носи приходи от 464 млн. долара. Робъртс става глобално разпознаваема с образа на Вивиан - палава версия на „Пепеляшка”.
В последното десетилетие Джулия Робъртс се движи по-скоро по периферията на Холивудския елит, участва във филми, които не успяват да пленят мейнстрийм публиката и критиката, занимава се с типичната за звездите от този калибър благотворителност и не нахлува с взлом в заглавията с някакви драматични моменти от личния си живот. Този период роди много нови звезди, но нито една дама не успя истински да запълни празнината, оставена от Робъртс. Тя беше и си остава “Хубавата жена”, “Златното момиче на Американското кино” и най-вече “Усмивката на Холивуд”.